Як стати суперзіркою маркетингу. Незвичайні правила, завдяки яким переможно задзвенить ваш касовий апарат
Цитата
“Якщо немає дзвону монет, то і маркетингу немає.”
Джеффрі Джеймс Фокс
Про що книга
Про те, як стати професійним маркетологом, купують все більше клієнтів і уникає непотрібних витрат на безглузду рекламу з бюджету компанії. “Ніколи не заощаджуйте сир, який кладете в піцу” – закликає автор. Ви повинні пропонувати клієнтам більше, а не менше.
Чому книга гідна прочитання
За рахунок чого завжди виграють компанії-суперзірки?
Клієнти кожен день “звільняють” працівників компаній: чому це відбувається?
“Підходящий клієнт” і “невідповідний клієнт”. Корисна сегментація.
Як правильно продати користь, яку можна отримати від продукції? Утримання клієнтів.
Жоден товар не може “сам себе продавати”: ступінь ризику при продажі.
Суперзірка маркетингу любить бренд: як бути зберігачем бренду?
Легкий живий авторський мову.
Для кого ця книга
Адресована фахівцям з маркетингу, менеджерам, керівникам і власникам малого і середнього бізнесу, а також тим, хто тільки планує відкрити свою справу.
Хто автор
Джеффрі Джеймс Фокс – засновник і керівник Fox & Co., консалтингової компанії, що спеціалізується на стратегічному маркетингу. Автор книг по бізнесу, експерт і консультант в області стратегічного маркетингу, автор популярних тренінгових програм. Є членом опікунської Ради Трініті-Коледжу в Хартфорді. Постійно живе в Коннектикуті.
Ключові поняття
Маркетинг; реклама, менеджмент, продажу, сфера послуг.
Особливості оформлення книги
Тверда палітурка.
5-е видання.
Побудовані навічно. Успіх компаній, що володіють баченням»
"Книга “Побудовані навічно” досліджує глибинні причини довгострокового успіху американських корпорацій. Джим Коллінз і Джеррі Поррас подають свіжий погляд на прийо..."
Навіщо ми пишемо. Відомі письменники про свою професію»
"У цій книжці зібрані історії 20 визнаних у всьому світі авторів. Вони діляться порадами та секретами письменницького ремесла, розповідають про те, що вони люблять у своїй про..."
Ідеї на мільйон, якщо пощастить – на два»
"Ідеї витають у повітрі, але до кого вони приходять раніше, комусь пізніше, а до когось не приходять зовсім. Тому створення скарбнички ідей дуже корисне заняття. Конкурс ̶..."
Копірайтинг: за покликом Мережі. З солдатів в генерали»
"Книга присвячена питанням становлення і професійного розвитку копірайтера. В доступній і легкій формі автор на власних прикладах показує багато помилок початківців авторів, р..."