Британський уряд запустив PR-кампанію з нагоди виходу з ЄС

9-21-2019

Британський уряд запустив PR кампанію з нагоди виходу з ЄС c14a1ebdaea214e6aa5996417242a99c

Кампанія вартістю £100 млн запущена по всій Великобританії з метою підготовки нації до виходу з ЄС, який повинен відбутися 31 жовтня. Активність покликана підготувати громадськість і власників бізнесу до угоди, яка буде укладена між урядом Великобританії і європейськими лідерами. Кампанія буде запущена на ТБ і в зовнішній рекламі, в мережах і інших платформах і закликає жителів країни зайти на сайт уряд для отримання більшої інформації. На сайті спеціальний інструмент дозволить дізнатися, що користувачі повинні підготувати для Брекзита, включаючи і how to відео і покрокові інструкції. Кампанія була створена Engine Group.

За матеріалами http://mmr.ua/

Читай також:

Western Union оновив логотип»
"Компанія Western Union представила свій новий логотип. Фірмові кольори були збережені, але стали менш насиченими. Накреслення бренду стало більш легким, стиль — більш лаконіч..."

МК «Галичина» запустила YouTube-канал про ком’юніті нового покоління»
"У коротких динамічних відеороликах компанія розповідатиме про спільноти, які живуть і творять в Україні, змінюють світ на краще та надихають усіх проводить дозвілля корисно т..."

Oreo випустила рекламу печива в стилі серіалу “Гра престолів”»
"У короткому відео печиво викладено у вигляді замків. Тизер знятий у стилі оригінальної заставки з серіалу. Всього в ролику використовували 2750 печива Oreo. Лімітоване печиво..."

Google порівняв довге завантаження сайту з очікуванням в реальному житті»
"У Google вирішили показати, як ситуація тривалого очікування виглядала б в реальному житті – у кав’ярні, магазині або бібліотеці. Вийшло смішно і наочно...."

У рубриці: Новини