Ідеї на мільйон, якщо пощастить – на два
Ідеї витають у повітрі, але до кого вони приходять раніше, комусь пізніше, а до когось не приходять зовсім. Тому створення скарбнички ідей дуже корисне заняття. Конкурс “Банк ідей”, організований журналом “Секрет фірми”, як раз і став такий скарбничкою. За чотири роки в журналі було опубліковано 48 кейсів з проблемами російських компаній і близько 150 листів з рішеннями. Серед героїв кейсів і невеликі фірми, і лідери ринку, А серед авторів рішень – і рядові менеджери, і перші особи компаній, і власники власного бізнесу.
Ідеї в книзі дуже різні, але всі вони запускають ланцюжка асоціацій, підказуючи кращий вихід із складної ситуації. “Ідеї на мільйон” – книга, по якій можна вести бізнес. Тому що її написали Ви самі.
Копірайтинг: за покликом Мережі. З солдатів в генерали»
"Книга присвячена питанням становлення і професійного розвитку копірайтера. В доступній і легкій формі автор на власних прикладах показує багато помилок початківців авторів, р..."
Чорний PR як спосіб оволодіння владою, або Бомба для іміджмейкера»
"Оригінальна назва книги: Черный PR как способ овладения властью, или Бомба для имиджмейкера Ми видаємося в третій раз! Видаємося, незважаючи на розгромні рецензії та критику...."
Стартап без купюр, або 50 і 1 урок, як зробити бізнес в Москві для клієнтів з усього світу»
"Ця книга про героїв нашого стартаперского часу: тих, хто почав свій бізнес у 2010-х, про їх перемоги та поразки, про непростий, але захоплюючий шлях до успіху. Її мета – навч..."
П’ять кроків від менеджера до PR-директора»
"У книзі розповідається про те, як зробити кар’єру в бізнес-PR. Наведені в ній рекомендації підкажуть і новачкові, і досвідченому менеджеру зі зв’язків з громадськ..."