BMW позбулася чорного обідка в новому логотипі”

3-12-2020

BMW позбулася чорного обідка в новому логотипі 822ed8fb3e2e6f69050ad3a5ccd6bbda

Німецький автомобільний бренд BMW оновив фірмовий знак вперше з 1997 р., повідомляється на сайті компанії.

Новий дизайн практично не відрізняється від старого. Зовнішнє кільце, що оточує знаменитий біло-синій знак, стало прозорим. Тепер логотип буде виглядати по-різному, в залежності від кольору автомобіля.

До оновлення зовнішнього вигляду значка бренд вирішив згадати історію його створення. На сайті BMW опублікували історію змін логотипу. Кольори шахового символу пов’язує бренд з регіоном Німеччини, де була заснована компанія, — Баварією.

Читай також:

На тлі ідилічного пейзажу. Емма Стоун знялася в рекламі аромату від Louis Vuitton”»
"31-річна оскароносна зірка позувала на тлі ідилічного пейзажу у елегантному кремовому топ без бретелей і чорних шортах від французького модного дому. Зйомки рекламної фотосес..."

Про новій заправці в Сінгапурі повідомили з допомогою гігантського ананаса»
"Величезний фрукт, створений у співпраці з VMLY&R, став відсиланням до місцевої традиції благословляти новий будинок, катаючи по ньому ананас. Виявляється слово «ананас» м..."

American Express прибере пластик з прибережних зон за коментарі користувачів»
"Фінансова компанія American Express і природоохоронна організація Parley for the Oceans запустили в Instagram акцію #BackOurOceans («Поверніть наші океани»), пообіцявши приби..."

ТМ Koblevo випустила артхаусний ролик про нове сприйняття старого напою»
"Це «свято неслухняності», хуліганський торжество фантазії над реальністю. Буквально кожна сцена доверху набита екстравагантними і дотепними знахідками – від появи танцівниці ..."

У рубриці: Новини