Побудовані навічно. Успіх компаній, що володіють баченням

6-9-2017

Побудовані навічно. Успіх компаній, що володіють баченням 1063d9b5ae5548467b86a22d78158c83

Книга “Побудовані навічно” досліджує глибинні причини довгострокового успіху американських корпорацій. Джим Коллінз і Джеррі Поррас подають свіжий погляд на прийоми роботи 18 видатних корпорацій, включаючи 3М, Wal Mart, Walt Disney, Boeing, Sony і Hewlett-Packard.

В рамках 6-річного дослідження під егідою бізнес-школи Стенфордського університету Коллінз і Поррас вивчали видатні компанії-довгожителі в безпосередньому порівнянні з їх конкурентами, весь час при цьому задаючись питанням: “Що робить по-справжньому видатні компанії відмінними від інших компаній”.

Наповнена сотнями конкретних прикладів, поданих у вигляді гармонійної моделі практичних концепцій, доступних для застосування керівниками і підприємцями всіх рангів, книга може служити блискучим керівництвом побудови організацій, які здатні процвітати протягом усього XXI століття і далі.

Читай також:

Навіщо ми пишемо. Відомі письменники про свою професію»
"У цій книжці зібрані історії 20 визнаних у всьому світі авторів. Вони діляться порадами та секретами письменницького ремесла, розповідають про те, що вони люблять у своїй про..."

Ідеї на мільйон, якщо пощастить – на два»
"Ідеї витають у повітрі, але до кого вони приходять раніше, комусь пізніше, а до когось не приходять зовсім. Тому створення скарбнички ідей дуже корисне заняття. Конкурс ̶..."

Копірайтинг: за покликом Мережі. З солдатів в генерали»
"Книга присвячена питанням становлення і професійного розвитку копірайтера. В доступній і легкій формі автор на власних прикладах показує багато помилок початківців авторів, р..."

Чорний PR як спосіб оволодіння владою, або Бомба для іміджмейкера»
"Оригінальна назва книги: Черный PR как способ овладения властью, или Бомба для имиджмейкера Ми видаємося в третій раз! Видаємося, незважаючи на розгромні рецензії та критику...."

У рубриці: Книги