У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків

6-11-2017

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків 0c220680f6e3bbf3392931e21afa2c55

Нативна реклама – це комерційна публікація в редакційному форматі, яка замість закликів до купівлі містить цікаву і корисну читачеві інформацію. 54% людей не сприймають її як рекламу, 56% схильні їй довіряти. При цьому більшість маркетологів і рекламодавців вважають нативку ефективною для піару, але не для продажу.

Так стверджують і багато гравців рекламного ринку, тим самим знімаючи з себе відповідальність за ефективність рекламної кампанії. А вона вимірюється грошима.

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків b4c7b940ddb479c2762aef3b1455069d Сандра Моріарті, співавтор книги “Реклама. Принципи і практика”

Реклама виконує шість основних функцій: створює обізнаність про товари і бренди, формує імідж бренду, переконує потенційних покупців у придбанні товарів, що стимулює попит на товари, забезпечує нагадування про необхідність придбання товарів, підкріплює минулий досвід покупок.

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків 4adf2eec8df6988dadcb06d6d6903611 Клод Хопкінс, автор книги “Наукова реклама”

Працюють в рекламі забувають про свою роль. Вони забувають, що вони продавці, і намагаються бути реформаторами. Замість продажу вони шукають оплесків.

 

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків d9d0b63f679857839b7628435fce6271 Маргарет Салліван, редактор The New York Times

Природна реклама – це ніщо інше, як реклама, яка виглядає як редакційна стаття. Чи має вона на меті обдурити читача? Ніхто так не скаже. Але вона привертає увагу тим, що не виглядає як реклама.

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків b9e0706daa086ad3de828a0d19b13e7f Влад Радийчук, засновник агентства V. R. Native

Продаж стоїть на чолі кута будь-якої реклами. Навіть рекламна публікація, націлена на популяризацію бренду, приверне клієнтів. Їх кількість залежить від числа людей, які цю рекламу побачать. Саме тому ми забезпечуємо такі великі охоплення.

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків 82ed2d366050345e7886be213d9514b2

Девід Огілві, засновник рекламних агентств Ogilvy & Mather і Ogilvy PR

Я не вважаю рекламу формою розваги або мистецтва, для мене це засіб інформації. Коли я створюю рекламне оголошення, я не хочу, щоб ви говорили мені, що ви знаходите його “творчим”. Воно повинно бути настільки цікавим, щоб ви тут же відправилися в магазин і купили рекламований товар.

У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків e1a393df281cdbc729f0fab75e23feaa

Мара Ейнштейн, автор бестселера “Реклама під прикриттям”

Принцип нативної реклами такий: “Я буду робити речі, корисні для вашого життя, і доводити, що я експерт в цікавій для вас області, і, коли настане час зробити покупку і вам знадобиться товар, який є і у нас, будемо сподіватися, ми першими прийдемо вам на розум”.


У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків 260d10a04bdd2da7ad3172f8a8301ea9

Раймонд Рубикам, співзасновник рекламного агентства Young & Rubicam

У реклами одна мета – продати товар, все інше від лукавого.

Ефект популяризації бренду – це внутрішнє відчуття того, хто замовляє рекламу. Коли замовник бачить цікавий текст про свій продукт на сторінках авторитетного видання, він безумовно отримує задоволення. Але бренд стане відомішою, якщо й інші люди прочитають статтю.

Те ж стосується і продажів з допомогою нативної реклами. При декількох сотнях переглядів складно продати стільки товару, щоб окупити рекламу вартістю від 5 тис. грн. Тому при виборі рекламного агентства потрібно звертати увагу не тільки на текст, але і на те, скільки людей гарантовано його побачать. Перевага V. R. Native полягає в гарантованому охопленні. Ми забезпечуємо 1000 переглядів там, де інші обіцяють 50.

За матеріалами Sostav.ua

Читай також:

Як на нас впливають проблеми з начальством»
"Як часто ми чуємо від знайомих фрази “мене дратує начальство” або “мій бос – тиран”? Іноді незгоду з начальником стає основною причиною звільнен..."

Більше половини українців працюють не за фахом»
"Серед тих, хто пішов працювати за фахом і залишився у професії, тільки третина відповіли, що задоволені своєю роботою. Такі результати опитування Міжнародного кадрового порта..."

Як рекламісти маніпулюють споживачем»
"У липні в coworking-просторі INVERIA flow space пройшла лекція кандидата філософських наук, бізнес-тренера і когнитолога Мар’ї Нестерової на тему Прикладної нейромаркет..."

Що таке Cause marketing і як його використовує індустрія моди»
"Фото: Mario Anzuoni / Reuters Один з наймодніших — Cause marketing, на українську поки що перекладається не дуже витонченим словосполученням «маркетинг, пов’язаний з гр..."

У рубриці: Статті