У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків
Нативна реклама – це комерційна публікація в редакційному форматі, яка замість закликів до купівлі містить цікаву і корисну читачеві інформацію. 54% людей не сприймають її як рекламу, 56% схильні їй довіряти. При цьому більшість маркетологів і рекламодавців вважають нативку ефективною для піару, але не для продажу.
Так стверджують і багато гравців рекламного ринку, тим самим знімаючи з себе відповідальність за ефективність рекламної кампанії. А вона вимірюється грошима.
Сандра Моріарті, співавтор книги “Реклама. Принципи і практика”
Реклама виконує шість основних функцій: створює обізнаність про товари і бренди, формує імідж бренду, переконує потенційних покупців у придбанні товарів, що стимулює попит на товари, забезпечує нагадування про необхідність придбання товарів, підкріплює минулий досвід покупок.
Клод Хопкінс, автор книги “Наукова реклама”
Працюють в рекламі забувають про свою роль. Вони забувають, що вони продавці, і намагаються бути реформаторами. Замість продажу вони шукають оплесків.
Маргарет Салліван, редактор The New York Times
Природна реклама – це ніщо інше, як реклама, яка виглядає як редакційна стаття. Чи має вона на меті обдурити читача? Ніхто так не скаже. Але вона привертає увагу тим, що не виглядає як реклама.
Влад Радийчук, засновник агентства V. R. Native
Продаж стоїть на чолі кута будь-якої реклами. Навіть рекламна публікація, націлена на популяризацію бренду, приверне клієнтів. Їх кількість залежить від числа людей, які цю рекламу побачать. Саме тому ми забезпечуємо такі великі охоплення.
Девід Огілві, засновник рекламних агентств Ogilvy & Mather і Ogilvy PR
Я не вважаю рекламу формою розваги або мистецтва, для мене це засіб інформації. Коли я створюю рекламне оголошення, я не хочу, щоб ви говорили мені, що ви знаходите його “творчим”. Воно повинно бути настільки цікавим, щоб ви тут же відправилися в магазин і купили рекламований товар.
Мара Ейнштейн, автор бестселера “Реклама під прикриттям”
Принцип нативної реклами такий: “Я буду робити речі, корисні для вашого життя, і доводити, що я експерт в цікавій для вас області, і, коли настане час зробити покупку і вам знадобиться товар, який є і у нас, будемо сподіватися, ми першими прийдемо вам на розум”.
Раймонд Рубикам, співзасновник рекламного агентства Young & Rubicam
У реклами одна мета – продати товар, все інше від лукавого.
Ефект популяризації бренду – це внутрішнє відчуття того, хто замовляє рекламу. Коли замовник бачить цікавий текст про свій продукт на сторінках авторитетного видання, він безумовно отримує задоволення. Але бренд стане відомішою, якщо й інші люди прочитають статтю.
Те ж стосується і продажів з допомогою нативної реклами. При декількох сотнях переглядів складно продати стільки товару, щоб окупити рекламу вартістю від 5 тис. грн. Тому при виборі рекламного агентства потрібно звертати увагу не тільки на текст, але і на те, скільки людей гарантовано його побачать. Перевага V. R. Native полягає в гарантованому охопленні. Ми забезпечуємо 1000 переглядів там, де інші обіцяють 50.
За матеріалами Sostav.ua
Читай також:Як на нас впливають проблеми з начальством»
"Як часто ми чуємо від знайомих фрази “мене дратує начальство” або “мій бос – тиран”? Іноді незгоду з начальником стає основною причиною звільнен..."
Більше половини українців працюють не за фахом»
"Серед тих, хто пішов працювати за фахом і залишився у професії, тільки третина відповіли, що задоволені своєю роботою. Такі результати опитування Міжнародного кадрового порта..."
Як рекламісти маніпулюють споживачем»
"У липні в coworking-просторі INVERIA flow space пройшла лекція кандидата філософських наук, бізнес-тренера і когнитолога Мар’ї Нестерової на тему Прикладної нейромаркет..."
Що таке Cause marketing і як його використовує індустрія моди»
"Фото: Mario Anzuoni / Reuters Один з наймодніших — Cause marketing, на українську поки що перекладається не дуже витонченим словосполученням «маркетинг, пов’язаний з гр..."