Більше половини українців працюють не за фахом
Серед тих, хто пішов працювати за фахом і залишився у професії, тільки третина відповіли, що задоволені своєю роботою. Такі результати опитування Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
Розрив між знаннями, отриманими в університеті, і вимогами з боку роботодавців існує давно. У багатьох проф. сферах диплом потрібен тільки формально – необхідні навички молодому фахівцеві доводиться отримувати під час стажувань або вже в процесі роботи. Саме тому випускники вузів воліють вибирати цікаве для себе напрямок без прив’язки до диплома.
Як показало опитування hh.ua більше половини українців не працюють за спеціальністю. При цьому кожен десятий працював за фахом нетривалий час після закінчення вузу, але невдовзі змінив професію. Кожен третій вибрав інший напрямок відразу ж після завершення навчання.
Серед тих, хто працює за фахом, найбільше юристів, фінансистів і медиків. Також отримана освіта в нагоді тим, хто вивчав менеджмент. Рідше йдуть працювати за фахом експерти з природничих і гуманітарних наук, ще рідше – педагоги. І якщо в перших двох випадках мова йде скоріше про низьку затребуваність фахівців на ринку, то у випадку з працівниками освіти головною причиною найчастіше є низький рівень зарплат і престиж професії.
Серед тих, хто пішов працювати за фахом і залишився у професії, тільки третина відповіли, що задоволені своєю роботою. Згідно з даними опитування, найбільше задоволені роботою маркетологи, а найчастіше шкодують про вибір професії медпрацівники.
Незважаючи на низьку задоволеність половина респондентів відповіли, що збираються працювати за фахом і надалі. Трохи менше половини будуть діяти по ситуації. І тільки четверо зі ста мають намір змінити рід діяльності. Згідно з опитуванням, найбільше серед них медиків і педагогів.
Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua в липні 2016 року. В опитуванні взяли участь 1198 респондентів з різних регіонів України.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Як рекламісти маніпулюють споживачем»
"У липні в coworking-просторі INVERIA flow space пройшла лекція кандидата філософських наук, бізнес-тренера і когнитолога Мар’ї Нестерової на тему Прикладної нейромаркет..."
Що таке Cause marketing і як його використовує індустрія моди»
"Фото: Mario Anzuoni / Reuters Один з наймодніших — Cause marketing, на українську поки що перекладається не дуже витонченим словосполученням «маркетинг, пов’язаний з гр..."
Чому в мережі народжуються нескінченні суперечки і масштабний тролінг»
"Фото: Getty Images Трохи статистики Нещодавно Facebook встановив, що з мобільних пристроїв в мережу заходить близько мільярда користувачів. Для цього не потрібен комп’ю..."
Диплом не головне: що потрібно, щоб знайти роботу?»
"Більшість випускників вузів, намагаючись знайти свою першу роботу, опиняються в ситуації замкнутого кола. Роботодавці не поспішають робити пропозиції спеціалістам без досвіду..."