Ребрендинг агентства Mainstream Communication & Consulting

7-2-2017

Ребрендинг агентства Mainstream Communication & Consulting aef6922643e49e9b670f72eb8ed0229f
Основний акцент зроблено на зміну внутрішньої стратегії компанії, яка відображена в новому корпоративному стилі.

«Коли ми починали працювати 13 років тому, іншими були не тільки PR-інструменти, але і підхід до роботи в цілому. Світ комунікацій змінюється і ми змінюємося разом з ним: вчимося, професійно ростемо, оновлюємося всередині і зовні, орієнтуючись на глобальні тенденції в управлінні. Зараз ми проводимо смисловий ребрендинг – це зміна не тільки дизайнерських шаблонів, але і управлінських; це селф-брендинг, освіта і активна позиція кожного члена нашої команди. Одні наші співробітники суміщають роботу в агентстві з отриманням МВА в європейських університетах, інші – постійно підвищують свою кваліфікацію на тренінгах і семінарах, в тому числі у тренерів світового рівня. Зокрема, наші івент-фахівці навчалися проводити заходи в Оксфорді на прикладі організації Олімпійських ігор», – зазначив Олег Гавриш, CEO.

Внутрішня стратегія компанії виражена, в першу чергу, в слогані “we drive opinions” і підкріплена двома іншими напрямами:

#wedriveopinions – напрямок включає в себе не тільки роботу з громадською думкою в інтересах клієнтів, але і селф-брендинг, коли кожен співробітник потенційно може бути бренд-амбасадором агентства і лідером думок як у професійній, так і суспільно-політичному середовищі, вбудовуючи свій імідж в загальний бренд компанії.

#wedriveeducation – крім міжнародних освітніх програм для своїх співробітників, компанія запускає програму стажування для студентів – Mainstream Academy, в рамках якої кожен, хто пройде відбір, зможе отримати не тільки знання всередині компанії, але і дізнатися як працюють журналісти і редактори топових ЗМІ.

#wedrivehappiness – щасливий співробітник – успішна компанія. В рамках нової стратегії керівництво компанії ще більше сфокусувалося на турботу про працівника.

«Коли ми піклуємося про співробітників і робимо їх щасливішими, вони мотивовані піклуватися про клієнтів, які у свою чергу подбають про нашу прибутку. Саме тому ми впроваджуємо систему спонтанного заохочення в корпоративну культуру компанії», – прокоментувала Світлана Сверчкова, керуючий директор MAINSTREAM.

Повертаючись до візуального ребрендингу, логотип агентства був скорочений до «MAINSTREAM» та доповнено слоганом «we drive opinions».

“В основу нового корпоративного стилю лягла гра візуальних елементів, яка символізує щоденну роботу піарника. Щоб отримати потрібну картину інформаційного поля, потрібно внести декілька змін в потрібних місцях. Зовсім невеликих змін. Всього-то потрібно кілька точок зору перетворити на думку», – прокоментував новий стиль Олег Яцура, арт-директор MAINSTREAM.

Новий брендинг для агентства розробила молода українська команда prodburo, яку обирали на конкурсній основі. Варто відзначити, що в конкурсі також брали участь дизайнери з Нью-Йорка, Берліна і Лондона.

Про своєму смисловому ребрендинг компанія оголосила в рамках першого корпоративного Fitness Geek Camp Mainstream Edition, чим підтвердила вищесказане про новий вектор розвитку. Крім спортивних активностей, команда MAINSTREAM пройшла тренінги по професійному і особистісному розвитку від ідеологів FGC Тетяни Гриньової та Алли Клименко.

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Собака генерала Хау»
"Бренд Pedigree разом з нью-йоркським філією агентства BBDO випустили відео в честь Дня незалежності США, в якому розповіли зворушливу історію військового часу. Ролик став зак..."

Хто такий КД і з чим його їдять?»
"Є стереотип: креативний директор проводить робочий день на шезлонгу, запиваючи устриці Prosecco, неспішно придумуючи геніальну рекламу. Це не так. Якщо 80% робочого дня дизай..."

Феміністки в рекламі Dior»
"Модний дім Dior представив рекламну кампанію для осінньо-зимової колекції, автором якої стала фотограф Бріджит Лакомб. З тих пір як дизайнер Марія Грація Кьюрі зайняла посаду..."

Бренд Pepsi змінить сучасну українську музику»
"Ця подія стала початком спільної роботи і колаборації сміливих українських музикантів. FUZZ – це виклик створювати принципово новий саунд. Першим, хто наважився прийняти викл..."

У рубриці: Новини