Феміністки в рекламі Dior
Модний дім Dior представив рекламну кампанію для осінньо-зимової колекції, автором якої стала фотограф Бріджит Лакомб.
З тих пір як дизайнер Марія Грація Кьюрі зайняла посаду креативного директора бренду, у своїх колекціях вона розвиває тему фемінізму та сильної жінки в сучасному світі. Ця ж стратегія торкнулася і рекламної кампанії. На знімках моделі Рут Белл, Грейс Хартцель, Адвоа Абоа, Селену Форрест, Фернанда, Еллен Роса, Айра Феррейра, Джин Вен і Каміль Хурель носять джинсові комплекти, вечірні плаття в блискітках, хутряні жилети, сумки з широким ременем і шкіряні берети. Зйомку стилізував Карл Темплер.
Майже всі образи осінньо-зимової колекції Марії Грації Кьюрі виконані в темно-синій гамі (відсилання до улюбленого кольору Крістіана Діора). У мудборде сезону також є фільм “Леон” і образ Бонні з фільму “Бонні і Клайд” Артура Пенна.
Частиною кампейна також став новий відеоролик режисера Фаб’єна Барона.
За матеріалами http://www.buro247.ua
Читай також:Бренд Pepsi змінить сучасну українську музику»
"Ця подія стала початком спільної роботи і колаборації сміливих українських музикантів. FUZZ – це виклик створювати принципово новий саунд. Першим, хто наважився прийняти викл..."
Prada створила скріпку вартістю 185 $»
"Користувачі неоднозначно відреагували на аксесуар, розгорнувши бурхливе обговорення в соціальних мережах. Деякі дорікають модний дім в тому, що у дизайнерів закінчилася фанта..."
Швейцарська реклама з пісенькою йодлем стала хітом на YouTube»
"Валлійська фестиваль любителів співу йодлем відбувся в минулі вихідні, і рекламний ролик розроблявся в підтримку заходу, повідомляє Werbewoche. Ідея творців відео була дуже п..."
Джессіка Честейн стала обличчям осінньої колекції Prada»
"Джессіка Честейн стала обличчям осінньої колекції Prada. Це третя зйомка для італійського бренду. До цього актриса вже представила предосіннюю лінійку аксесуарів Parallels (&..."