Про роль інтровертів в рекламній індустрії

5-24-2017

Про роль інтровертів в рекламній індустрії 2736cc7053cadd464f694cc066005f3c
«Ми змінили спосіб роботи, — каже Джекс. — І змінили місця роботи. Все це призвело до зміни типу людей в галузі».

Незважаючи на те, що все нове, на думку Джекса, має масу плюсів, є і недоліки. Індустрія прийшла до чіткого особистісного ідеалу — активного екстраверта, бурхливого, бунтівного і вогняного (ото ж ідеями «рекламного хлопця». Джекс вважає, що цей образ змушує відчувати себе неповноцінними безліч інтровертів, які працюють нічим не гірше, хоч і не роблять це напоказ.

Розмірковуючи про типи особистості, Джекс каже, що в його оточенні більшість рекламників — інтроверти. Їх відрізняє те, що вони спокійні, мовчазні, спостережливі, спочатку думають, а потім говорять, а також люблять працювати в поодинці. Екстраверти, навпаки, сильні в соціальних ситуаціях, жадають заохочення суспільства і генерують ідеї в результаті активних суперечок з іншими.

Інтроверти б’ються в умовах відкритої командної культури, де головне — швидко і голосно говорити

Джекс проводить паралель між рекламою і сільським господарством. Щоб врожаї були хорошими, фермерам потрібно модернізувати умови. Для цього вони, наприклад, позбулися живоплотів, щоб дати можливість машинам в’їхати на дільниці. Однак це призвело до зникнення бджіл, які опыляли сільськогосподарські культури. «І ми всі бачили цю кампанію Honey Nut Cheerios, тому знаємо, як це жахливо — коли бджоли залишають місця проживання».
Одна з найголовніших завдань будь-якого бізнесу — визначити і зберегти своїх кращих співробітників, вважає Джекс. Хоча багато з них — інтроверти, умови і методи роботи «вируючої індустрії» не дають їм відчувати себе комфортно. «Здається, це не тільки суперечить здоровому глузду, але і руйнівно позначається на всій компанії в кінцевому рахунку», — говорить Джекс.

На його думку, інтровертів змушують вести себе як екстравертів, хоча це не потрібно.

Ми поміщаємо ключових співробітників в інопланетну середовище і просимо їх зробити кращу роботу в життя

Така ситуація призводить до витоку мізків. Інтроверти відчувають себе краще в інших областях, тому йдуть до сфери інновацій або технологій. Більш того, інтровертам рідко довіряють керівні ролі в рекламі.

«Якщо ви не звикли ставити нові цілі, зберігати статус-кво, випромінювати впевненість і вимовляти хвилюючі речі, ви поза конкуренцією», — говорить Джекс і звертає увагу на те, що ІТ-сфера сьогодні обертається навколо лідерів-інтровертів.

Багатомільйонні світові бренди існують завдяки ключовим особам, які не люблять надмірну увагу до себе — Стіву Возняку, Марку Цукербергу, Мариссе Майєр або Ларрі Пейджу.

Джекс вважає, що сила такого керівника — уміння прислухатися до співробітників, давати їм свободу і можливість реалізовувати різні ідеї.

Прагнення залишитися в тіні компенсується бажанням перевести світло на інших

Джекс приводить в приклад гендиректора інноваційно-виробничої компанії «3M» Вільяма Макнайта, який керував фірмою в 1940-х роках. У своїх інтерв’ю він розповідав, що «брав на роботу хороших співробітників і залишив їх у спокої», дозволяючи 15% часу витрачати на власні проекти, які не входили до їх основні обов’язки.

Саме в цей період «експериментальних каракуль» «3M» створила більшість своїх винаходів. Одне з них — самоклеючі стікери Post-It, вперше розроблені співробітниками цієї компанії.
Про роль інтровертів в рекламній індустрії 40e7ae436f07dac22e694e2def56f807
Джекс вважає, що прийшла пора визнати — всі люди різні. Якщо змушувати інтровертів пристосовуватися до галасливої і гучного социализированной середовищі, вони не зможуть працювати так само добре, як якщо б відчували себе комфортно.

Інтроверти ми чи екстраверти, найкраще, що ми можемо зробити, — це привнести щось особливе.

За матеріалами https://vc.ru

Читай також:

Як збагатити образ героя з допомогою символів: уривок з книги Джона Сурми «Анатомія історії»»
"Публікуємо наданий нам видавництвом уривок з книги. Персонаж і символ — дві важливі системи в єдиному організмі оповідання. І вони взаємопов’язані. Символ — відмінний і..."

Законом не заборонено»
"Леонардо ді Капріо на врученні премії «Золотий глобус» Індустрія електронних сигарет оцінюється в $7 млрд, хоча в 2010 році її оцінка була менше $1 млрд. Про їх вплив на орга..."

4 серіали, які розширюють мислення стартаперів/підприємця»
"Кілька цитат головного героя: «Знаходити вихід з патових ситуацій — моя пристрасть» «Реклама ґрунтується на ідеї щастя. А що таке щастя? Це запах нового автомобіля, це свобод..."

Як корпоративна культура впливає на ефективність роботи компанії»
"Фото: Depositphotos Зараз корпоративна культура стає модним трендом. Чому корпоративна культура таке складне поняття і більшість компаній живуть з нею більше формально, ніж ч..."

У рубриці: Статті