4 серіали, які розширюють мислення стартаперів/підприємця
Кілька цитат головного героя:
«Знаходити вихід з патових ситуацій — моя пристрасть»
«Реклама ґрунтується на ідеї щастя. А що таке щастя? Це запах нового автомобіля, це свобода — свобода від страху. Це рекламний щит біля дороги, який запевняє вас, що все, що ви робите — це добре. Та що з вами все добре»
«Люди так сильно хочуть, щоб їм хто-небудь говорив, що їм робити, що вони будуть слухати кого завгодно»
«Люди говорять нам, хто вони є насправді. Але ми не слухаємо їх. Тому що хочемо, щоб вони були тими, ким ми їх вважаємо»
«Реклама ґрунтується на ідеї щастя. А що таке щастя? Це запах нового автомобіля, це свобода — свобода від страху. Це рекламний щит біля дороги, який запевняє вас, що все, що ви робите — це добре. Та що з вами все добре.»
Те, що дія розгортається в Америці 60-х років, надає серіалу додатковий колорит. Як зануренням в атмосферу того часу, так і розумінням того, що технології, які тільки з’являються у нас, там працюють вже понад півстоліття.
Бос
Головний герой серіалу — Том Кейн, мер Чикаго. Приклад того, як стратегічне мислення може забезпечити довгострокове перебування у влади.
В один прекрасний день Тому дізнається, що смертельно хворий. Хвороба повільно вбиває його нервову систему. Ліки від неї немає. Його спрага і звичка влади настільки великі, що він не залишає свій пост і не повідомляє про хвороби навіть родичів і найближчих соратників.
Сподіваючись, що ліки, випробування якого вже проходять, допоможе, він погоджується стати піддослідним в експериментах. Попутно розбирається з інтриганами, які бажають позбавити його влади або послабити її.
По ходу серіалу багато разів здається: «Все, хлопець, зараз тобі точно кінець!». Але ні, він знаходить вихід з найскладніших ситуацій.
Тому Кейн – яскравий приклад нестандартно мислячої людини, який знаходить вихід з найскладніших ситуацій і не зупиняється ні перед чим. Навіть перед ув’язненням власної дочки. Здавалося б, варварське рішення, здати дочка-наркоманку поліції, щоб відвернути увагу від скандалу зі своєю участю. Однак у нього вийшло не тільки відвернути увагу від скандалу, але й надати допомогу дочки, природно, попередньо звільнивши її з в’язниці.
Картковий будиночок
Ще один приклад гнучкості мислення головного героя, проклав собі шлях з крісла спікера конгресу США в овальний кабінет Білого дому. Френк Андервуд — амбітний конгресмен від Демократичної партії — приклад чудового стратега і менеджера. Він не зупиняється ні перед чим заради досягнення своєї мети.
В одному з епізодів він провокує страйк вчителів. Чекає, коли від очманілої кулі гине дитина, яка, якщо б не страйк, знаходився в школі. Френк надає цей випадок розголосу, використовує його, лобіювання прийняття потрібної йому версії Закону про освіту.Повчальним буде і образ того, в кого перетворюється Френк, отримавши бажане. Акуратніше з владою хлопці, вона може сильно змінити людину.
Гра престолів
Цей серіал потрапив в список, тому що в ньому показана боротьба за переділ ресурсів, якою і є бізнес. У Росії поки ще є ніші з низькою або відсутньою конкуренцією, але з кожним роком їх стає все менше, навіть у регіонах.
Багато підприємців і маркетологи погано усвідомлюють, що в умовах постійних змін небезпечно вести бізнес так само, як 2-3 роки тому.
Технології, способи прийняття рішення, найму та адаптації персоналу, вимоги до персоналу, бізнес-процеси стрімко змінюються. Виживають ті, хто змінюється разом з навколишнім середовищем. Хто не змінюється — йде з ринку. Стрімко як Chevrolet і Opel, або повільно як Rambler і Yandex.
«Гра престолів» вчить мислити стратегічно. Підвищувати конкурентні переваги компанії за рахунок вигідного партнерства, не приймати емоційних рішень. Наслідками таких рішень прикрашений весь серіал, але особливо вражає останній промах Серсеи.
Замість висновку
Часто підприємці, замість того щоб приймати рішення, грунтуючись на повному бачення картини, дивляться на шматочок з декількох склеєних пазлів.
Бачачи спад продажів, багато підприємців урізують маркетингові бюджети, знижують ціни, хоча часто краще поступати навпаки — піднімати ціни й збільшувати маркетинговий бюджет. Перевірено на практиці. У 2013 році нам вдалося на 50% збільшити продажі сервіс подобової оренди квартир, тільки за рахунок спецрозміщення на Авіто.
Природно тексти оголошень якісно відрізнялися від текстів конкурентів. Ми витратилися на постановочні фотографії інтер’єру квартир. Підвищили вартість на 30%, стали позиціонувати себе як готель квартирного типу для відрядження.
В сумі з оптимізацією деяких процесів прибуток збільшився в 2 рази, маркетинговий бюджет на 30%.
За матеріалами spark.ru
Читай також:Як корпоративна культура впливає на ефективність роботи компанії»
"Фото: Depositphotos Зараз корпоративна культура стає модним трендом. Чому корпоративна культура таке складне поняття і більшість компаній живуть з нею більше формально, ніж ч..."
Як працювати з поганим начальником»
"Олександр Ложечкін, що відповідає в Microsoft за технічний євангелізм у Центральній і Східній Європі, у своєму блозі на Medium написав статтю про поганих керівників і дав кіл..."
Ілон Маск планує з’єднати мозок людини з комп’ютером»
"Про це повідомляє The Wall Street Journal. Для роботи над концепцією нейронного мережива була створена компанія Neuralink. За словами пана Маска, така система зможе передават..."
5 хороших якостей, які завадять зробити кар’єру»
"Більшу частину свого життя ми проводимо на робочому місці. Товаришів по службі ми бачимо частіше, ніж друзів, а керівництво — частіше, ніж батьків. Тому ми хочемо справити хо..."