Нестандартна реклама в аеропортах
У південноафриканському аеропорту Тамбо рано вранці 2013 р. проходила ambient-кампанія “Прощайте, червоні очі» від місцевої кавової марки. З вендингової машини кава-бренд наливав безкоштовний напій всім, хто позіхає.
Реклама мінівена Volkswagen, створена в одному з аеропортів у 2006 році, досі гуляє по інтернету як мем по темі зустрічаючих.
У 2012 р. в Аеропорту Торонто включили безкоштовний Wi-Fi, і щоб зробити невидиме видимим, інсталювали його символ в залі очікування. Придумали в агентстві Juniper Park, Канада.
Коли в 2008 р. в аеропорт Гамбурга пустили швидкий підземний потяг, його анонсували брендуванням залів отримання багажу майже під метро. Придумали в агентстві Simon+Matthias, це тизер рекламної кампанії.
У 2009 р. так брендували аеропортовський автобус, концепт — він ось-ось злетить. Звичайно, в аеропорту всі літають, а автобуси — ні, це сумно і несправедливо, порахували в швейцарському агентстві Neue Lgk.
Щоб показати, що аеропорт Схіпхол ближче, ніж здається, на вулиці Амстердама виїхала багажний візок аеропорту.
Тема багажу, оформлення стрічок багажу, брендування залів отримання багажу і взагалі все, що пов’язано з багажем, величезна, невичерпна і кохана рекламодавцями. По-перше, стрічки і простір навколо можна брендувати. У 2014 р. офіційний дистриб’ютор Jeep в Україні компанія Гранд Автомотів брендировала панель у стрічки отримання багажу в залі Аеропорту «КИЇВ». У 2016 р. вони повторили кампанію, адже ідея об’ємного багажника Jeep передається в ній виключно точно.
Visa, TBWA, 2011
США, релакс для прилетіли пасажирів від агентства Masterminds, 2016
Італійське Arc Leo Burnett для суші-ресторану, 2008
Marketforce Perth в Австралії про безпечне водіння, 2007
На стрічках можна розміщувати предмети, брендувати багаж і придумувати історії з ним.
Amnesty International про торгівлю людьми, агентство Serviceplan з Німеччини, 2009
Реклама торгового дому від агентства David&Goliath, США, 2010.
Бразильське агентство ВПС Comunicacao ще в 2007 р. заявило про те, що країна не вітає секс-туризм, а всім іншим туристам — велкам.
Є чимало кампаній, коли людям роздавали брендовані валізи: подорожуючи з ними, ви просуваєте бренд. У 2011 р. таку кампанію зробив університет Гріффін (Австралія), щоб відзначити міжнародний диплом і нагадати про переваги навчання в ньому. Придумали в агентстві Junior.
З багажу можна скласти фігури, що проектують на стіни відомі символи країни (Уругвай, Amen, 2010).
Можна брендувати візки для багажу, як у цій кампанії на підтримку паралімпійських ігор (Бразилія, Sao Paulo).
За матеріалами Sostav.ua
Читай також:Як захиститися від стресу»
"Вся справа у вашому сприйнятті ситуації«Деякі люди розклеюються при перших ознаках негараздів. Пробита шина, дощовий прогноз погоди або штраф за паркування – що завгодно може..."
Як розпізнати недобросовісного роботодавця?»
"Експерти Міжнародного кадрового порталу hh.ua дають рекомендації, як розпізнати недобросовісного роботодавця і уникнути обману. Підозрілі пропозиції Насторожіть..."
У реклами лише одна мета: Рушимо стереотипи. Цитати рекламістів і піарщиків»
"Нативна реклама – це комерційна публікація в редакційному форматі, яка замість закликів до купівлі містить цікаву і корисну читачеві інформацію. 54% людей не сприймають..."
Як на нас впливають проблеми з начальством»
"Як часто ми чуємо від знайомих фрази “мене дратує начальство” або “мій бос – тиран”? Іноді незгоду з начальником стає основною причиною звільнен..."