Нехай завжди bUdет
Як донести до широкого кола потенційних споживачів привабливість кожного з своїх об’єктів, об’єднавши їх під своїм штандартом? У цій непростій ситуації девелопер знайшов гарантовано вірний вихід — звернутися до своїх давніх партнерів, незалежного агентству Royal ® Advertising.
Марковський процес креативного творення, практикований в Royal ® Advertising, як завжди незабаром приніс плоди, миттєво полюбилися і команді розробників, і Клієнту. Обігравши ключові переваги кожного з об’єктів, що реалізуються bUd Development’ом, розробники кампанії забезпечили кожен з принтів не тільки смачною, тонкою, витонченою візуальної фабулою, але і задіяли у слогані кожного сюжету ім’я забудовника.
Ідея виявилася настільки привабливою і яскравою, що Клієнт вже занепокоїло агентство розробкою наступних сюжетів на кілька флайтів вперед. Тепер у лексиконі креативного відділу Royal ® Advertising намітився помітний перекіс у бік слів, що містять частку bUd. Такі вони, bUdни рекламного агентства.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Ogilvy Africa завели носорогові акаунт у Tinder»
"Носоріг Судан — в усіх відношеннях дуже завидний наречений. У його розпорядженні мальовничі великі володіння, власна охорона і безліч шанувальників по всьому світу. Однак, зн..."
Microsoft підкуповує користувачів Google, щоб вони переходили на Bing»
"Виробник програмного забезпечення мотивує користувачів перейти на пошуковик Bing, нараховуючи їм бали за пошукові запити на своїй платформі, які потім можна обміняти на музик..."
Мережа гіпермаркетів випустила перші шпалери, які розповідають казки»
"Одна з найбільших у Європі мереж гіпермаркетів з продажу товарів для будинку, дачі та ремонту дозволила стін в дитячій заговорити. Бренд постійно дивує креативними ідеями і н..."
Хто король? Реклама Burger King розсердила бельгійську монархію»
"Спроба мережі фаст-фуду заявити свої права на престол розлютила бельгійську королівську сім’ю. Бренд запустив голосування на whoistheking.be і запропонував користувачам..."