Мережа гіпермаркетів випустила перші шпалери, які розповідають казки

5-27-2017

Мережа гіпермаркетів випустила перші шпалери, які розповідають казки 444

Одна з найбільших у Європі мереж гіпермаркетів з продажу товарів для будинку, дачі та ремонту дозволила стін в дитячій заговорити. Бренд постійно дивує креативними ідеями і на цей раз вирішив допомогти батькам різноманітніше провести час з дітьми, особливо під час казки на ніч. У підсумку Castorama і TBWAParis випустили шпалери з 10 героями, які оживають в digital завдяки додатком. За кожним героєм криється історію, яку можна прочитати. А при скануванні двох героїв можна дізнатися історію, пов’язану з ними двома. Кількість комбінацій героїв величезна, а кожна історія триває не більше 5 хвилин. Додаток доступний в двох режимах: в форматі аудіо версії, озвученої оповідачем, і текстової версії зі смішними і реалістичними звуковими ефектами, які включаються при натисканні на певні слова. Додаток Magic Wallpaper може працювати і в режимі літака, і в нічному режимі. Завантажити його можна в App Store і в Play Store.

 

Читай також:

Хто король? Реклама Burger King розсердила бельгійську монархію»
"Спроба мережі фаст-фуду заявити свої права на престол розлютила бельгійську королівську сім’ю. Бренд запустив голосування на whoistheking.be і запропонував користувачам..."

IKEA перетворила FRAKTA в продукт з нескінченними можливостями»
"Ідея виникла після того, як користувачі заповнили інтернет власними дизайнами продуктів з синьою сумки, натхненні luxury сумкою Balenciaga. Шведський ритейлер об’єднавс..."

PR-фахівці назвали важливі для галузі тренди і навички»
"PR-фахівці відзначають, що сторітеллінг і «слухання» в соціальних мережах – ті тренди, які вплинуть на майбутнє цієї сфери, зазначає нещодавнє & nbsp; дослідження ..."

Креативщики підібрали музику на всі випадки життя»
"Британське агентство Above & Beyond реалізувало нову рекламну кампанію для музичного сервісу Amazon Music Unlimited. Креативщики вирішили довести, що з 40 мільйонів пісен..."

У рубриці: Новини