Маркетинг на 100%: ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу

6-28-2017

Маркетинг на 100%: ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу 04fa781b177b2b0c4a4663a734c5d549

“Маркетинг на 100 %: ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу” – п’яте видання бестселера “Маркетинг на 100 %”, сумарний тираж яких перевищив 40 тис. примірників.

Книга “Маркетинг на 100 %” була номінована в 2003 році на “Книгу року” (розділ “Ділова література”). У 2003, 2004 і 2005 роках була визнана кращою книгою року Гільдією маркетологів.

У 2004 році, згідно зі звітом спільноти Е-xecutive.ru, стала єдиною книгою російського автора, що увійшла в топ-10 книг з маркетингу, і названа кращою книгою в категорії “Маркетинг як технологія”.

Книга рекомендована широкому колу читачів: учням економічних класів середніх шкіл і студентам вищих навчальних закладів, менеджерам і директорам з маркетингу, керівників комерційних служб, керівникам компаній і підприємців.

Для багатьох ваших колег ця книга вже стала настільною.

Читай також:

Книга керівника відділу PR: практичні рекомендації»
"Книга являє собою повне керівництво по створенню і управлінню відділом PR. Весь матеріал розташований в тій логічній послідовності, в якій будується робота служби зв’яз..."

Рекламний текст в сучасних ЗМІ»
"У книзі розглянуті основні аспекти роботи над сучасним рекламним текстом. На основі зарубіжного і вітчизняного досвіду автор докладно і популярно пояснює, яким чином створюют..."

Медиарилейшнз на 100%. Мистецтво взаємодії з пресою»
"ЗМІ сьогодні – це потужний, складний та ефективне зброю, яке потрібно вміти застосовувати. Кожен фахівець зі зв’язків з громадськістю повинен не тільки створювати інфор..."

Практика рекламного тексту»
"У книзі розглянуті основні аспекти роботи над рекламним текстом. На основі головним чином вітчизняного досвіду автор докладно і популярно пояснює, яким чином створюються ефек..."

У рубриці: Книги