Рекламний текст в сучасних ЗМІ
У книзі розглянуті основні аспекти роботи над сучасним рекламним текстом. На основі зарубіжного і вітчизняного досвіду автор докладно і популярно пояснює, яким чином створюються ефективні рекламні тексти.
Книга розрахована на читачів, які за родом своєї діяльності займаються рекламою в рекламних відділах компаній, засобів масової інформації, рекламних агентствах. Крім того, книга представляє інтерес для студентів і викладачів дисциплін, пов’язаних з рекламою.
Читай також:Медиарилейшнз на 100%. Мистецтво взаємодії з пресою»
"ЗМІ сьогодні – це потужний, складний та ефективне зброю, яке потрібно вміти застосовувати. Кожен фахівець зі зв’язків з громадськістю повинен не тільки створювати інфор..."
Практика рекламного тексту»
"У книзі розглянуті основні аспекти роботи над рекламним текстом. На основі головним чином вітчизняного досвіду автор докладно і популярно пояснює, яким чином створюються ефек..."
Як маніпулювати журналістами»
"У книзі розглядаються основні аспекти організації редакційних повідомлень у пресі, на радіо і телебаченні. Автор докладно і популярно пояснює, що і як потрібно робити працівн..."
Чорний PR: заборонені прийоми нападу і захисту»
"Ми живемо в епоху глобалізації. Але глобалізація – це не тільки всесвітнє управління виробництвом і споживанням, це також і управління свідомістю. Колись невинне додаток до р..."