Медиарилейшнз на 100%. Мистецтво взаємодії з пресою

6-27-2017

Медиарилейшнз на 100%. Мистецтво взаємодії з пресою f33cdceaa3095fb6dab1fe1056402236

ЗМІ сьогодні – це потужний, складний та ефективне зброю, яке потрібно вміти застосовувати. Кожен фахівець зі зв’язків з громадськістю повинен не тільки створювати інформаційні приводи і писати про це цікаві матеріали, але і зацікавлювати журналістів. Тому і існує на ринку знань PR окрема область – медиарилейшнз (MR), що представляє собою мистецтво взаємодії бізнесу, політиків, державних і громадських організацій, з одного боку, і представників ЗМІ – з іншого.

Олександр Назайкин – відомий консультант з реклами та медиарилейшнз, докладно описує специфіку роботи ЗМІ і розповідає, як на регулярній основі створювати інформаційні приводи, писати цікаві матеріали і доводити свої статті і прес-релізи до публікації.

Книга розрахована на фахівців з медиарилейшнз, а також працівників PR-індустрії.

Читай також:

Практика рекламного тексту»
"У книзі розглянуті основні аспекти роботи над рекламним текстом. На основі головним чином вітчизняного досвіду автор докладно і популярно пояснює, яким чином створюються ефек..."

Як маніпулювати журналістами»
"У книзі розглядаються основні аспекти організації редакційних повідомлень у пресі, на радіо і телебаченні. Автор докладно і популярно пояснює, що і як потрібно робити працівн..."

Чорний PR: заборонені прийоми нападу і захисту»
"Ми живемо в епоху глобалізації. Але глобалізація – це не тільки всесвітнє управління виробництвом і споживанням, це також і управління свідомістю. Колись невинне додаток до р..."

Практика візуального мислення. Оригінальний метод вирішення складних проблем»
"У цій книзі автор бестселера “Візуальне мислення” розповідає, як впровадити в щоденну практику ефективну методику передачі інформації з допомогою картинок. Всі ін..."

У рубриці: Книги