Диплом не головне: що потрібно, щоб знайти роботу?
Більшість випускників вузів, намагаючись знайти свою першу роботу, опиняються в ситуації замкнутого кола. Роботодавці не поспішають робити пропозиції спеціалістам без досвіду. Але як отримати перший досвід, якщо на роботу не беруть. Найвідданіші намагаються потрапити на стажування в цікаву їх компанію. І хоча роботодавці не гарантують стовідсоткове працевлаштування по закінченню практики, це прекрасна можливість отримати цінні навички та налагодити мережу контактів. Однак не рідкість, коли молоді фахівці отримують пропозицію роботи. Як показало опитування hh.ua кожен десятий випускник зміг зацікавити роботодавця під час стажування в компанії.
Більше третини опитаних влаштовувалися на свою першу роботу через знайомих. Третина відправили резюме безпосередньо роботодавцю. І майже кожен десятий знайшов роботу через кадровий портал. У рідкісних випадках пропозиція роботи надходило від самого роботодавця і ще рідше випускники отримували перше робоче місце за розподілом.
Як показало опитування, половина молодих фахівців знайшли свою першу серйозну роботу далеко не швидко, витративши на це від 3 до 6 місяців. Однак є й такі, у кого пошук роботи затягнувся більш ніж на рік. Примітно, що чверть опитаних почали працювати ще до завершення навчання.
Приймаючи рішення про працевлаштування молодого фахівця, роботодавці далеко не завжди звертають увагу на диплом і більшою мірою враховують компетенції і мотивацію майбутнього співробітника. Трохи більше третини опитаних заявили, що рекрутер цікавився дипломом під час співбесіди. Майже стільки ж просили принести скоринку вже на етапі офіційного оформлення в штат. Ще 29 % взяли на роботу не питаючи документ про освіту.
За матеріалами прес-релізу
Читай також:PR: визначення різними авторами»
"Існує чимало визначень поняття Public Relations різними авторами. Наведемо декілька з них. Паблік рілейшнз – діяльність з організації комунікативного простору суспільст..."
Як ефективно працювати без боса»
"На Заході зростає інтерес до нового виду менеджменту, який пропагує рівність у повноваженнях, відсутність управлінських привілеїв і підвищену залученість співробітників в жит..."
Чому мозковий штурм не працює»
"Чому мозковий штурм не працюєМетод мозкового штурму придумав фахівець в області реклами і співзасновник агентства BBDO Алекс Осборн в 1940-х роках. З тих пір було проведено б..."
Про роль інтровертів в рекламній індустрії»
"«Ми змінили спосіб роботи, — каже Джекс. — І змінили місця роботи. Все це призвело до зміни типу людей в галузі». Незважаючи на те, що все нове, на думку Джекса, має масу плю..."