5 хороших якостей, які завадять зробити кар’єру

5-9-2017

5 хороших якостей, які завадять зробити карєру 76343b393f61ded7ae57ba59d647226d
Більшу частину свого життя ми проводимо на робочому місці. Товаришів по службі ми бачимо частіше, ніж друзів, а керівництво — частіше, ніж батьків. Тому ми хочемо справити хороше враження на тих, з ким так часто контактуємо. Але в спробах стати кращими працівниками ми часто не помічаємо, що деякі позитивні звички можуть насправді зруйнувати нашу кар’єру.

Мученик

На будь-якій роботі є як мінімум одна людина, яка засиджується допізна і йде після всіх інших. Деякі з них вважають, що будуть добре виглядати в очах начальства, регулярно приносячи таку жертву, але ви будете здивовані, дізнавшись, як насправді на ваші переробки дивляться колеги та роботодавці.

Колеги найчастіше незадоволені такою поведінкою, так як вони зовсім не хочуть працювати понад міру і помилково вважають, що бос більше оцінить самопожертву товариша по службі, а не їх якісну роботу. Начальству ж зовсім не цікаво, як довго ви засиживаетесь в офісі, його турбує тільки те, яку кількість роботи зроблено. Коли ви допізна сидите над проектом, який інший співробітник закінчив швидше, ви ризикуєте виглядати менш організованим, повільним або схильним відкладати роботу до останньої хвилини.

Працюйте допізна, тільки якщо це дійсно необхідно. Ті, хто відповідає на робочі листи боса посеред ночі або беруть на себе керівництво проектом в останню хвилину, вважають, що таким чином демонструють свою цінність для компанії. Але робота по ночах тільки з метою справити враження в цьому вам точно не допоможе.

Багатоверстатник
Це людина, яка бере участь в телефонних переговорах, працюючи тим часом на комп’ютері над проектом, який з розмовою абсолютно не пов’язаний. Він закінчує частина однієї задачі і хапається за іншу, нічого не доводячи повністю до кінця. Багато описи вакансій включають в себе таке вимога, однак слово «багатозадачність» не зовсім правильно відображає те, чого такі працівники хочуть насправді.

Коли ви розриваєте свою увагу між різними завданнями, найчастіше доводиться жертвувати ефективністю і точністю. В результаті у вас піде більше часу на завершення однієї задачі, так як ви працюєте над п’ятьма одночасно. Тоді ви прискорюєтеся, і зростає ризик наробити помилок в парочці завдань, а потім витратити ще більше часу на їх виправлення.

Роботодавець хоче, щоб ви взяли чотири завдання і завершили їх в один день, але він також хоче, щоб ви робили це з максимальною увагою до деталей в кожному проекті. Замість того, щоб працювати над чотирма завданнями паралельно, краще займатися ними послідовно, починаючи від самої складної і закінчуючи найпростішою.

Самий ефективний працівник
Роботодавці засмутяться, прочитавши це, але надмірна ефективність в деяких професіях тільки гальмує кар’єру. Це спірне постулат. Одні з них погодяться, а інші будуть писати злісні коментарі нижче, доводячи, як нерозумно звучить, що деякі співробітники дуже ефективні в своїй роботі. Але ця порада не для всіх професій.

Є деякі сфери, де дуже швидка робота карається. Співробітники виконують свої завдання і повинні взяти додаткові, тому що їх колеги відстають. Це породжує неповагу.

Якщо нагорода за швидке виконання своєї роботи — це ще більше роботи, то для чого старатися? Особливо, якщо вам не світить надбавка до зарплати або підвищення. А якщо додаткової роботи немає, але закінчивши свої справи до трьох дня, вам потрібно ще якось заповнити залишилися дві години робочого дня?

Прозондуйте грунт. Вас заохочують за швидке виконання роботи? Або ж вам влаштують прочухана за те, що ви стали працювати повільніше і не берете на себе додаткових справ, які не грають ніякої ролі для вашої кар’єри? Пам’ятаєте вислів: працюй краще, а не більше.

Монстр частування
Це людина, яка любить купувати пончики, тістечка і печиво для колег і підлеглих. Хто ж не любить солодощі? Треба бути божевільним, щоб сваритися з тим, хто пригощає тебе печивом. Але є тут і зворотна сторона.

Коли ви купуєте пончики в офіс, ви не берете до уваги чиюсь дієту. А оскільки ви не дбаєте про те, що комусь можна їсти, а що не можна, завжди є ризик роздратувати людину, яка стежить за своєю талією або страждає харчовою алергією.

До того ж людина, яка приносить постійно солодощі, сприймається як свого роду мама чи татко офісу, що може неабияк дратувати начальника. Мене як-те раз звинуватили в покупці лояльності колег за рахунок печива, як би безглуздо це не звучало. Так що будьте обережні.

Не виділяйтеся. Якщо на роботі у вас є спеціальний стіл для солодощів, і люди регулярно приносять щось для своїх колег, то вам теж варто взяти в цьому участь. Якщо вам подобається приносити в офіс частування, але ви помітили, що деякі люди відмовляються від нього через дієти, в наступний раз принесіть овочеву тарілку. І якщо ви помітили, що вашою поведінкою незадоволений бос, то не варто продовжувати цю практику. Замість цього запросіть колег на ланч або кава-брейк, щоб провести час разом в іншому ключі.

Кльовий колега
Це людина, яка не може пройти по коридору і не поговорити з кожним, кого там побачить. Рукостискання, кивки і навіть дивні рухи руками (щось на зразок пострілу з пальця) — те, що відрізняє поведінку популярного колеги.

Побічним явищем такої популярності є зайва балакучість. Ви можете проговоритися про те, де були в той день, коли позначилися хворим, або поділилися якимось фактом зі свого особистого життя, який розсердить вашого начальника при обговоренні важливого завдання або просування по службі.

Ви можете вивести з себе колег і начальство розмовами про зарплату. І, як би сумно це не звучало, деякі керівники загрожують співробітникам, які стають дуже популярними. Я спостерігав, як начальники вели закулісні ігри, щоб зруйнувати дружні відносини в офісі.

Містер або Міс Популярність — хороші титули для школи. Але робота — не школа, так що пригальмувати, якщо у вас стало занадто багато друзів в офісі. Іноді краще не випендрюватися.

За матеріалами https://vc.ru/

Читай також:

Як фото в соцмережах впливають на самооцінку»
"Як відзначають експерти, жінки більш схильні порівнювати себе з подругами, ніж з жінками, яких бачать в рекламі по телевізору тощо. І коли це відбувається в соцмережах, то по..."

Як зрозуміти, що пора звільнятися?»
"Але як вчасно зрозуміти, що настала не «чорна» смуга в кар’єрі, а просто прийшов час приймати кардинальні рішення і шукати щось нове, щось краще? Про це – у новому мате..."

Uber і інші компанії Силіконової долини звинувачують у дискримінації жінок»
"Uber очима жінкиВсе почалося з поста колишнього інженера Über Сьюзен Фаулер в її власному блозі. Пост називається Рефлексії після дуже дивного роки роботи у Über. Фаулер опис..."

Як створити “команду мрії” в умовах кризи»
"Процес пошуку та залучення ключових людей в компанію в новій економічній ситуації має ряд особливостей, які варто врахувати: змінюються завдання, для виконання яких формуютьс..."

У рубриці: Статті