Як зрозуміти, що пора звільнятися?

5-5-2017

Як зрозуміти, що пора звільнятися? eef6bef1aee9b3b136937b66d9fa92d1

Але як вчасно зрозуміти, що настала не «чорна» смуга в кар’єрі, а просто прийшов час приймати кардинальні рішення і шукати щось нове, щось краще? Про це – у новому матеріалі Міжнародного кадрового порталу hh.ua.

Якщо ви не бачите нічого нового в своїх завданнях і не вчіться новому. Якою б не була причина, не дозволяйте собі зупинятися, намагайтеся рухатися в обраному напрямку. І якщо для цього потрібно поміняти місце роботи – робіть це не роздумуючи. Адже сидячи довго на одному і тому ж місці, виконуючи одні і ті ж доручення, ви втрачаєте можливість розвиватися як професіонал, зростати і вдосконалювати навички.

Мотивація є важливим якістю вашої роботи. Задумайтеся, якщо кожен раз, коли йдете на роботу, не розумієте, навіщо ви це робите. Все не так: офіс не влаштовує, з керівництвом не вдається знайти спільну мову, колектив не дружний, завдання набридли. В цьому випадку навіть гроші є слабким мотиватором, щоб займатися тим, що не по душі. Не витрачайте час на роботу, яка не приносить вам задоволення, в якій ви не бачите нічого цікавого чи корисного для себе.

Важливим фактором є емоційний клімат у колективі. Коли навколо одні плітки, конфлікти, суперечки та регулярно виникають скандали, це не може позитивно впливати на продуктивність роботи співробітників. Якщо ви відчуваєте, що навколо панує недружня атмосфера, а ви весь час перебуваєте в напрузі, не бійтеся змінити той коло спілкування, в якому вам необхідно знаходитися щодня по вісім годин. Пожалійте свою нервову систему і зберегти високі моральні принципи.

Часто роботодавець не готовий платити ті гроші, які працівник заслуговує, перевиконуючи план і допомагаючи колегам в інших проектах. Не рідко співробітник проявляє ініціативу, намагається вчасно виконувати свої завдання, бере додаткові завдання, не відмовляється від понаднормової роботи, але не може домогтися бажаного рівня оплати праці. Не витрачайте час і зусилля на роботу в тій компанії, де керівництво не хоче гідно оцінити вас. Шукайте те місце, де ви зможете не просто працювати багато, але і отримувати винагороду за переробку.

Життя — це не тільки робота, вирішення ділових завдань або виконання KPIs. Ще є сім’я, рідні, друзі, які потребують вас. Не забувайте приділяти час вашим рідним людям, будьте поруч з тими, кого любите, як можна більше, адже життя швидкоплинне. Витрачайте енергію на улюблені заняття, хоббі, захоплення, поїздки. Це принесе вам задоволення, подарує позитивні емоції і, можливо, допоможе в побудові успішної кар’єри.

Якщо ви останнім часом гірше виглядаєте, часто спостерігаєте стан апатії, невдоволення, якщо не хочеться дивитися на себе в дзеркало, подумайте — ви займаєтеся тим, чим хочете. Рано чи пізно обурення і пригніченість, крім душевних страждань, з’являться і на зовнішньому вигляді: сум додасть особі зайві роки, відсутність посмішки зробить вас похмурим і непривітним, а очі не будуть світитися, як раніше.

Все у ваших руках. Як би там не було, ми самі несемо відповідальність за своє життя. Звичайно, можна звинувачувати державу за безробіття, недобросовісного роботодавця — за важку працю і низьку зарплату, колег — за цькування і плітки, але… Якщо хочеться жити краще, потрібно прийняти заходи і діяти, вийти із зони комфорту, перестати скаржитися і почати працювати над собою. Професіонал своєї справи, мотивований, соціально активна людина, готовий навчається і рости, ніколи надовго не залишиться «за бортом».

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Uber і інші компанії Силіконової долини звинувачують у дискримінації жінок»
"Uber очима жінкиВсе почалося з поста колишнього інженера Über Сьюзен Фаулер в її власному блозі. Пост називається Рефлексії після дуже дивного роки роботи у Über. Фаулер опис..."

Як створити “команду мрії” в умовах кризи»
"Процес пошуку та залучення ключових людей в компанію в новій економічній ситуації має ряд особливостей, які варто врахувати: змінюються завдання, для виконання яких формуютьс..."

Як перетворити роботу на джерело задоволення і натхнення»
"Фото – istockphoto Що таке робота? Якщо зовсім коротко – це діяльність людини, спрямована на досягнення конкретних цілей, результати яких мають матеріальне вираже..."

Як боротися з плинністю кадрів в стартапах»
"Причини звільнення персоналу як у стартапах, так і у великих корпораціях однакові. І там і там можуть виникнути однакові фактори, які впливають на бажання співробітників змін..."

У рубриці: Статті