Управління продажами
Потрібно збільшити продажі? Шукайте рішення у книзі “Управління продажами” – безсумнівно, найкращою інструментальної книзі про організацію продажів. У ній є все: від конкретної системи матеріальної мотивації продавців і прогнозування продажів до конструктивного визначення місії компанії (так-так, як інструменту продажів) і аналізу ролі лідера.
Радмило Лукіч, гуру організації продажів, автор багатьох книг, особливо пишається саме цією своєю роботою. В ній – весь його багаторічний досвід, повний охоплення матеріалу, відсутність “води”, гумор і легкий стиль викладу серйозних тем.
Ця книга – для всіх, хто зайнятий у сфері продажів.
Читай також:Ідеальний пітч. Революційний метод укладання великих угод»
"Автор стверджує, що ідеальний пітч (презентація якої-небудь ідеї зазвичай з метою отримання фінансування) – зовсім не мистецтво, а скоріше наука. Використовуючи результати но..."
E-mail маркетинг. Вичерпне керівництво»
"Електронні розсилки як маркетинговий інструмент мають свої особливості: зазвичай широке охоплення, але не завжди високий відгук: часто їх навіть не читають. Що можна зробити,..."
Партизанський маркетинг. Прості способи отримання великих прибутків при малих витратах»
"Партизанського маркетингу не вчать на заняттях з маркетингу, про нього не пишуть у звичайних підручниках, його не застосовують рекламні агентства, і він невідомий більшості в..."
Восьмий навик. Від ефективності до величі»
"У сучасному світі ефективність стає обов’язковою для людей і організацій. Однак, щоб виживати і процвітати, виділятися серед інших і вести за собою в новій реальності, ..."