Восьмий навик. Від ефективності до величі

6-18-2017

Восьмий навик. Від ефективності до величі a10900c1b31a7db463c40866828e605d

У сучасному світі ефективність стає обов’язковою для людей і організацій. Однак, щоб виживати і процвітати, виділятися серед інших і вести за собою в новій реальності, яку Стівен Кові називає епохою працівника інтелектуальної праці, ми повинні, спираючись на ефективність, рухатися за її межі. Нова ера в історії людства вимагає досягнення величі. Вона закликає нас розкрити свої здібності, з ентузіазмом домагатися поставлених перед нами цілей і вносити істотний внесок в навколишній світ. Нам потрібен новий спосіб мислення, новий набір умінь та інструментів – іншими словами, абсолютно новий навик, крім тих семи, які Стівен Кові вважає необхідними для успішних людей. Цей восьмий навик успішної людини полягає в тому, щоб знайти свій голос і надихнути на набуття свого голосу інших.

Аудіокнига адресована широкому колу слухачів.

УВАГА! Аудіокнига містить текстові доповнення в архіві bonus.zip, відео-матеріали не включені видавцем дану версію.

Подяки

Глава 1 Біль

Що таке восьмий навик?

Історія Мухаммада Юнуса

Біль – проблема – рішення

Глава 2 Проблема

Речовий спосіб мислення індустріальної епохи

Влада парадигми

Парадигма людини

Глава 3 Рішення

Знайдіть свій голос

Надихніть інших на набуття їх голоси

Глава 4. Пошук свого голосу – нерозкриті вроджені дари

Наш перший вроджений дар: свобода вибору

Перехідна особистість

Другий вроджений дар: природні закони або принципи

Третій вроджений дар: чотири види інтелекту

Духовний інтелект

Розвиток чотирьох видів інтелекту

ФІЛЬМ: “Початкова школа A. B. Combs”

Питання – відповідь

Глава 5 Висловите свій голос – бачення, дисципліна, пристрасть і совість

Бачення, дисципліна і пристрасть правлять світом

Бачення

Дисципліна

Пристрасть

Совість

Додаткові міркування про совість

ФІЛЬМ: “Стоун”

Частина перша: резюме та заключне випробування

Питання – відповідь

Як домагатися життєвого рівноваги?

Глава 6 Надихнути на набуття свого голосу інших – завдання лідера

Управління та/або лідерство?

Глобальні “сейсмічні зрушення”

Хронічні і гострі проблеми

Парадигма в дії

Вирішення проблем організацій на основі лідерства

Важливість дотримання послідовності

Питання – відповідь

Глава 7 Голос впливу – станьте “тримером”

Грецька філософія впливу

“Тример”

Сім рівнів ініціативності, або самомобилизации

“Я маю намір”

Дух “тримера”

Питання – відповідь

Глава 8 Голос сумлінності – створення зразка характеру і компетентності

Особиста сумлінність

Створення зразка для наслідування, або життя у відповідності з сімома навичок високоефективних людей

Принципи, втілені в семи навичках

Інструмент створення зразка для наслідування – система особистого планування

Глава 9 Голос і швидкість довіри

Моральний авторитет і швидкість довіри

Спочатку прагнете зрозуміти

Чесність і цілісність

Доброта і ввічливість

Прояснення очікувань

Вибачення

Отримання відповідної реакції

Прощення

Заключне слово про довіру

Питання – відповідь

Глава 10 Об’єднання голосів – пошук Третьої альтернативи

Набір вмінь для пошуку третьої альтернативи

Індіанський жезл мовця

Два етапи пошуку третьої альтернативи

Випадки пошуку третьої альтернативи

Випадки пошуку третьої альтернативи

Випадки пошуку третьої альтернативи

Побудова взаємодоповнююче команди з допомогою третьої альтернативи комунікації

Питання – відповідь

Глава 11 Єдиний голос – Пошук шляху: загальне бачення, цінності і стратегія

Пошук шляху

Формування загального бачення і цінностей

Інструменти штурмана – заява про місію і стратегічний план

Реалізація стратегічного плану

Питання – відповідь

Глава 12 Голос і дисципліна виконання – узгодження цілей і систем для досягнення результатів

Довіра до організації

“Хіба ви наймали всіх цих людей не для того, щоб вони стали переможцями?”

Узгодження вимагає постійної пильності

Інституціоналізований моральний авторитет

Баланс між здатністю досягати результатів і розвиватися

Питання – відповідь

Глава 13 Надихаючий голос – вивільнення пристрасті і таланту

Формування зразка принцип-центричного поведінки

Як надихнути працівника інтелектуальної праці

Дилема менеджера – відмовляюся я від контролю?

“Інструмент наділення повноваженнями:

укладення угоди в дусі “Виграв/Виграв””

Надання повноважень і оцінка результатів роботи

Історія про прибиральників, або Перетворення працівників ручної праці в працівників інтелектуальної праці

Служіння і сенс

Питання – відповідь

Глава 14 Восьмий навик і “активна точка”

Фокус і виконання

Великий пробіл у виконанні

Активна точка

Дисципліна 1: Фокус на надзвичайно важливому

Дисципліна 2: Створення переконливої системи показників діяльності

Дисципліна 3: Переклад абстрактних цілей у конкретні дії

Дисципліна 4: Постійне забезпечення загальної підзвітності

Інституціоналізація виконання

Питання – відповідь

Глава 15 Мудре використання свого голосу на благо служіння іншим

У чому полягає мудрість?

Моральний авторитет і лідер-служитель

Забезпечення громадського порядку

Джошуа Лоренс Чемберлен

Президент Кім Де Чжун

Моральний авторитет як екосистема

Вроджені дари, культурна оболонка і мудрість

Рішення проблем за допомогою принцип-центричною моделі

Висновок

Кілька слів на прощання

Питання – відповідь

Двадцять найбільш поширених питань

Двадцять найбільш поширених питань (продовження)

Двадцять найбільш поширених питань (продовження)

Двадцять найбільш поширених питань (продовження)

Двадцять найбільш поширених питань (продовження)

Додаток 1 Розвиток чотирьох видів інтелекту чи здібностей – практичне керівництво

Постійні збалансовані заняття фізкультурою

Правильний відпочинок, релаксація, управління стресом і профілактика

Нехтування розвитком і здоров’ям тіла

Розвиток інтелекту ментального

Розвиток самопізнання, або виявлення прихованих передумов

Отримання знань через навчання інших і через дії

Розвиток емоційного інтелекту

Розвиток духовного інтелекту

Додаток 2 Висока ціна низької довіри

Додаток 3 Ще раз про “Макса і Максі”

Можливості пана Гарольда

Читай також:

Як продавати рекламу, або Порятунок плану продажів в кризу»
"Щоб стати продавцем реклами, їм потрібно народитися – або прочитати цю книгу! Вона містить чіткий алгоритм дій і практичних інструкцій про те, що робити рекламному агенту в у..."

100% бренд. Як продавати щастя»
"Автор – молодий талановитий копірайтер, журналіст, консультант з реклами та PR. Він з тих, що залишаються за кадром телевізійних роликів, газетних публікацій і навіть, що при..."

Час діяти. Як зробити світ кращим, використовуючи силу соціальних медіа»
"Саймон Мэйнуоринг, експерт в області соціальних медіа, пропонує компаніям принципово новий підхід до ведення бізнесу. У своїй книзі він пояснює, як спираючись на могутність с..."

Маркетинг від А до Я: 80 концепцій, які повинен знати кожен менеджер»
"Ця книга всесвітньо відомого фахівця в області маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. В ній у стислій та зрозумілій ..."

У рубриці: Книги