PR-кампанія своїми силами

8-10-2017

PR кампанія своїми силами 900828f744749c1b6f51de53df6ffc8a

Отже, про що ця книга – PR-кампанія своїми силами (рос. PR-кампания своими силами).

Піар невіддільний від сучасного бізнесу – це те, чим ми займаємося щодня і що кожен з нас хоч трохи, але вміє робити. Тому розробити і провести PR-кампанію цілком можна своїми силами, і дуже навіть ефективно. У книзі представлені способи вирішення що стоять перед бізнесом завдань на рівні PR-технологій: від питань загальної концепції PR-кампанії до конкретних рекомендацій щодо створення корпоративного стилю, прес-релізи, статті, інтерв’ю і т. д. Але, в першу чергу, видання покликане вчити самостійно думати.

Книга призначена фахівцям зі зв’язків з громадськістю і реклами, маркетологів, а також студентам і викладачам даних спеціальностей.

Читай також:

Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі і житті»
"Отже, про що ця книга – Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі і житті (рос. Не может быть. Парадоксы в рекламе, бизнесе и жизни). Ця книга – продовження бест..."

Паблік рілейшнз. Що це таке?»
"Отже, про що ця книга – Паблік рілейшнз. Що це таке? (рос. Паблик рилейшенз. Что это такое?). Про правила ділового спілкування і етики професійної поведінки, про те, як..."

Імпліцитна інформація у рекламних слоганах авіакомпаній»
"Отже, про що ця книга – Імпліцитна інформація у рекламних слоганах авіакомпаній (рос. Имплицитная информация в рекламных слоганах авиакомпаний). Монографія присвячена п..."

Заздрість та інші вічні двигуни реклами»
"Отже, про що ця книга – Заздрість та інші вічні двигуни реклами (рос. Зависть и другие вечные двигатели рекламы). Бізнесмени часто незадоволені результатами реклами. У ..."

У рубриці: Книги