Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі і житті
Отже, про що ця книга – Не може бути. Парадокси в рекламі, бізнесі і житті (рос. Не может быть. Парадоксы в рекламе, бизнесе и жизни).
Ця книга – продовження бестселера “всупереч Здоровому глузду”, який увійшов до списку “10 кращих книг 2010 року” за версією журналу “Генеральний директор”.
Які слова віщують відкриття в рекламі, маркетингу або бізнесі? Це зовсім не “Еврика!”, як ми звикли вважати з дитинства. Як змусити клієнта уважно читати вашу рекламу протягом 2 годин? Яким чином “Кока-кола” і “Пепсі” заробляють мільйони доларів на війні один з одним? У чому секрет звичайного асенізатора, який відразу прославився на весь світ? Як риб’яча луска пов’язана з продажем покрівельних матеріалів? Яким чином отримати постійний потік клієнтів від своїх конкурентів? Ви скажете, що так не буває? Для справжнього маркетолога і бізнесмена це і є найбільш хвилюючі, найбільш бажані слова. Після фрази: “Дивно, цього не може бути…” починається найцікавіше в рекламі, бізнесі і житті.
Читай також:Паблік рілейшнз. Що це таке?»
"Отже, про що ця книга – Паблік рілейшнз. Що це таке? (рос. Паблик рилейшенз. Что это такое?). Про правила ділового спілкування і етики професійної поведінки, про те, як..."
Імпліцитна інформація у рекламних слоганах авіакомпаній»
"Отже, про що ця книга – Імпліцитна інформація у рекламних слоганах авіакомпаній (рос. Имплицитная информация в рекламных слоганах авиакомпаний). Монографія присвячена п..."
Заздрість та інші вічні двигуни реклами»
"Отже, про що ця книга – Заздрість та інші вічні двигуни реклами (рос. Зависть и другие вечные двигатели рекламы). Бізнесмени часто незадоволені результатами реклами. У ..."
Управління для тих, хто не любить керувати»
"Професійний успіх найчастіше означає, що рано чи пізно ви стаєте менеджером. Ви починаєте менше займатися своєю улюбленою справою і більше часу присвячуєте планування, мотива..."