Імпліцитна інформація у рекламних слоганах авіакомпаній
Отже, про що ця книга – Імпліцитна інформація у рекламних слоганах авіакомпаній (рос. Имплицитная информация в рекламных слоганах авиакомпаний).
Монографія присвячена питанням імпліцітно редукування негативних асоціацій та стереотипних уявлень, пов’язаних з небезпекою, рекламних авиаслоганах. На великому фактичному матеріалі автор демонструє, як імпліцитне подання інформації може сприяти маніпулятивним намірам адресанта і редукувати негативні асоціації і тривоги реципієнта, пов’язані з небезпекою майбутнього авіаперельоту.
Може бути використана в рамках вивчення теорії реклами і зв’язків з громадськістю у вузах, буде корисна теоретикам і практикам рекламного справи, а також фахівцям, які займаються питаннями імпліцітно впливу на споживача.
Читай також:Заздрість та інші вічні двигуни реклами»
"Отже, про що ця книга – Заздрість та інші вічні двигуни реклами (рос. Зависть и другие вечные двигатели рекламы). Бізнесмени часто незадоволені результатами реклами. У ..."
Управління для тих, хто не любить керувати»
"Професійний успіх найчастіше означає, що рано чи пізно ви стаєте менеджером. Ви починаєте менше займатися своєю улюбленою справою і більше часу присвячуєте планування, мотива..."
Секрети укладання угод»
"Книга забезпечить Вам саме близьке знайомство з передовими і ефективними методами збуту. Американці прозвали її “Біблією №1 для продавців”, вважаючи, що в ній зна..."
Писати легко. Як писати тексти, не чекаючи натхнення»
"Чи доводилося вам коли-небудь сидіти перед порожнім аркушем паперу, болісно очікуючи натхнення? Або вирішувати, як перетворити річний звіт в захоплюючу статтю? А може, ви дос..."