Огілві про рекламу

6-22-2017

Огілві про рекламу d896c1a3c7b94ea6fb6c67134b282f10

Девід Огілві – один з патріархів рекламної індустрії, засновник рекламного агентства Ogilvy & Mather з річним оборотом понад 10 мільярдів доларів, класик теорії реклами, визнаний “кращим копірайтером світу”, людина, включена French Magazine в список гігантів, які внесли найбільш вагомий внесок у Світову Індустріальну Революцію поряд з Адамом Смітом, Томасом Едісоном, Карлом Марксом, Дж. Д. Рокфеллером-старшим та іншими. У своїй книзі Огілві ділиться досвідом створення реклами, формулює правила роботи в рекламному бізнесі. У книзі більше 150 кольорових і чорно-білих ілюстрацій з прикладами реклами, створеної за участю метра.

За словами автора, його книга призначена молодим ентузіастам, а також маститим професіоналам, які не втомлюються шукати нові шляхи і засоби для того, щоб змусити покупців частіше діставати гаманець і отримувати задоволення від покупки.

Читай також:

Лояльний клієнт. Як перетворити розгніваного покупця щасливого за 60 секунд»
"Помилки роблять всі, навіть провідні компанії. Те, як співробітники виправляють ці помилки, – ось що відрізняє лідерів сервісу від всіх інших. Компенсація – це більше, ніж ви..."

Як продати слона»
"Як працювати з клієнтом, щоб домогтися укладення вигідної угоди? Як перетворити клієнта з байдужого спостерігача у щасливого власника товару? Спілкування з клієнтом – це проц..."

Генератор нових клієнтів. 99 способів масового залучення покупців»
"Як знайти нових клієнтів? Це питання, мабуть, самий важливий для будь-якого бізнесу, тому що якщо у компанії недостатньо споживачів, то все інше вже не так суттєво. І навпаки..."

Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту»
"Книга “Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту” К’єлла Нордстрема і Йонаса Ріддерстрале – це маніфест нового світу бізнесу. Забути все, що бул..."

У рубриці: Книги