Генератор нових клієнтів. 99 способів масового залучення покупців

6-21-2017

Генератор нових клієнтів. 99 способів масового залучення покупців 1507e5c872e2e58974f655e0846e908d

Як знайти нових клієнтів? Це питання, мабуть, самий важливий для будь-якого бізнесу, тому що якщо у компанії недостатньо споживачів, то все інше вже не так суттєво. І навпаки, постійний потік клієнтів здатний швидко привести майже будь-який проект до успіху навіть в умовах сильної конкуренції, кризи і будь-якої іншої нестабільності. Проблем з клієнтами додає швидко змінюється ринкова ситуація у всіх нішах і галузях – змінюються смаки та уподобання споживачів, мотиви при виборі товарів і послуг та їх постачальників, змінюються, зрештою, технології і звичні рівні цін. Те, що ще вчора в маркетингу давало чудові результати, сьогодні перестає працювати і вимагає перенастроювання. Ефективний підхід до проблеми – це не “лікування” небажаних наслідків, а усунення причин “захворювання”. У випадку з маркетингом і продажами таким кардинальним засобом є системний підхід, тобто вибудовування системи постійного залучення нових клієнтів. За допомогою такої системи можна керувати швидкістю припливу нових клієнтів, користуватися “гальмом”, “газом” і іншими елементами. Вона дозволить контролювати всі процеси і в разі необхідності масштабуватися з ростом бізнесу. Є перевірені інструменти, взявши і налаштувавши які можна запустити ваш “генератор нових клієнтів”. Рекомендується топ-менеджерам, керівникам і власникам підприємств малого і середнього бізнесу, керівникам служб збуту.

Читай також:

Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту»
"Книга “Бізнес в стилі фанк. Капітал танцює під дудку таланту” К’єлла Нордстрема і Йонаса Ріддерстрале – це маніфест нового світу бізнесу. Забути все, що бул..."

PR-захист бізнесу в корпоративних війнах: Практикум переможця»
"У книзі розглядаються основні ризики для інтересів і репутації бізнесу з боку різного роду “корпоративних хижаків”. Автор пропонує методи дослідження та прогнозув..."

80 способів підвищити конверсію сайту»
"Конверсія – це відношення кількості користувачів, які здійснили певні дії на сайті, до загальної кількості відвідувачів сайту. Який рівень конверсії вашого сайту зараз? 5 %? ..."

Фіолетова корова. Зробіть свій бізнес видатним!»
"У цій аудіокнизі Сет Годін, американський гуру маркетингу, поділиться з вами своєю запальною ідеєю Фіолетової корови. Чому фіолетовою? Тому що повсякденність – це нудно і нец..."

У рубриці: Книги