Nike випустив колекцію на підтримку ЛГБТ
Спортивний бренд Nike вирішив підтримати ЛГБТ-співтовариство і випустив райдужну колекцію одягу Be True. Футболки з написом «Рівність», яскраві кросівки, кольорові шкарпетки і рожевий колір.
Шість років тому спортивний бренд вперше перейнявся темою рівності та різноманітності. Кожен рік компанія випускала райдужну колекцію на підтримку прав ЛГБТ-спільноти. За цей час вдалося зібрати близько $2,5 млн для правозахисних ЛГБТ-організацій Америки.
У лінійки цього року представлена взуття, футболки, шкарпетки та інші предмети одягу. Дизайнери марки використовували символи ЛГБТ: трикутник, рожевий колір, веселку і влучні вислови. Робер Горман, що займається ЛГБТ-напрямком Nike, сказав, що бренд хоче «створити щось, що могло б об’єднати людей у підтримці ЛГБТ-спортсменів».
«Веселка в спортзалі або на пробіжці стала способом відчути себе частиною чогось великого – неважливо, чи належите ви до ЛГБТ-спільноти або просто підтримуєте його. Веселка завжди була пов’язана з нашою лінійкою Be True».
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:Vandog Agency і Орісіл-Фарм перезапустили препарат, Атоксіл»
"Vandog Agency створило нову глобальну стратегію і комунікаційну платформу: «Сорбент майбутнього вже сьогодні», в рамках якої відбувся редизайн упаковки, запуск нової форми і ..."
Нехай завжди bUdет»
"Як донести до широкого кола потенційних споживачів привабливість кожного з своїх об’єктів, об’єднавши їх під своїм штандартом? У цій непростій ситуації девелопер ..."
Ogilvy Africa завели носорогові акаунт у Tinder»
"Носоріг Судан — в усіх відношеннях дуже завидний наречений. У його розпорядженні мальовничі великі володіння, власна охорона і безліч шанувальників по всьому світу. Однак, зн..."
Microsoft підкуповує користувачів Google, щоб вони переходили на Bing»
"Виробник програмного забезпечення мотивує користувачів перейти на пошуковик Bing, нараховуючи їм бали за пошукові запити на своїй платформі, які потім можна обміняти на музик..."