Mondelez випустить Oreo зі смаком єдинорога
Акція під назвою #MyOreoCreation почалася в травні, і бренд розповідає про найбільш яскравих варіантах, запропонованих любителями печива, пише AdWeek. Так, гурмани запропонували створити Oreo зі смаком солоної карамелі, авокадо і єдинорога (хоча який він на смак, напевно, не знає ніхто, в тому числі і автор ідеї).
Вже зараз автори найдотепніших варіантів отримують від бренду свою особисту невелику упаковку печива з придуманим ними смаком. Кампанія триватиме до 14 липня, коли буде визначено переможця, якому буде вручено головний приз – $500 000, говориться на сайті кампанії.
Акція розроблена в агентстві 360i, а взяти участь можна, відправивши текстове повідомлення організаторам, відіславши sms, або опублікувавши пост з тегом #MyOreoCreation зі своєю ідеєю в соцмережах.
За матеріалами https://adindex.ru/
Jacobs та Havas Engage витворили ЩОСЬ під час Євробачення»
"Надихнувшись музикою та аромоксамитом, ми вирішили запросити на каву гостей не тільки душевно, але й мелодійно: так, як це може зробити Jacobs. Для цього ми згадали про чудов..."
Red Bull представив короткометражку про ходіння по стропі»
"Головний герой відео Террі Экомб (Terry Acomb) — один з піонерів слэклайна в Північній Америці — розповідає про те, що надихає його навчати новачків, і про сутність молодого ..."
Оголена модель представила нову форму шотландського клубу Ейр Юнайтед»
"Ініціатором такої акції стала компанія онлайн-ставок, яка вже багато сезонів фінансує команду. Спонсори впевнені, що така реклама допоможе просувати бренд Ейр Юнайтед, який п..."
Ребрендинг агентства Mainstream Communication & Consulting»
"Основний акцент зроблено на зміну внутрішньої стратегії компанії, яка відображена в новому корпоративному стилі. «Коли ми починали працювати 13 років тому, іншими були не тіл..."