Jacobs та Havas Engage витворили ЩОСЬ під час Євробачення
Надихнувшись музикою та аромоксамитом, ми вирішили запросити на каву гостей не тільки душевно, але й мелодійно: так, як це може зробити Jacobs. Для цього ми згадали про чудовий інструмент терменвокс. Запрошуємо послухати, а заодно й подивитися, як це було.
Agency: Havas Engage
CEO: Володимир Зборовський
Executive Creative Director: Кирило Чистяков
Art Director: Олена Гончаревська-Юхова
Copywriter: Костянтин Мельников
Designer: Владислав Хом’яків
Account Director: Ольга Касьяненко
За матеріалами прес-релізу
Читай також:Red Bull представив короткометражку про ходіння по стропі»
"Головний герой відео Террі Экомб (Terry Acomb) — один з піонерів слэклайна в Північній Америці — розповідає про те, що надихає його навчати новачків, і про сутність молодого ..."
Оголена модель представила нову форму шотландського клубу Ейр Юнайтед»
"Ініціатором такої акції стала компанія онлайн-ставок, яка вже багато сезонів фінансує команду. Спонсори впевнені, що така реклама допоможе просувати бренд Ейр Юнайтед, який п..."
Ребрендинг агентства Mainstream Communication & Consulting»
"Основний акцент зроблено на зміну внутрішньої стратегії компанії, яка відображена в новому корпоративному стилі. «Коли ми починали працювати 13 років тому, іншими були не тіл..."
Собака генерала Хау»
"Бренд Pedigree разом з нью-йоркським філією агентства BBDO випустили відео в честь Дня незалежності США, в якому розповіли зворушливу історію військового часу. Ролик став зак..."