Методи оцінки діяльності PR-підрозділів компанії. Краще керівництво з планування, досліджень та оцінки зв’язків з громадськістю

6-2-2017

Методи оцінки діяльності PR підрозділів компанії. Краще керівництво з планування, досліджень та оцінки звязків з громадськістю 10c4e1bef51bac2b67eb853ebd27fd8bЗапитайте у фахівців з різних країн, з якими проблемами вони стикаються у своїй практиці, і основний виявиться оцінка піар-діяльності. Як працівники консалтингових піар-компаній, так і внутрішні піар-фахівці корпорацій зацікавлені в отриманні конкретних результатів піар-кампаній та програм. Це, в свою чергу, визначає підвищений попит на інформацію про методи оцінки.

Книга “Методи оцінки діяльності PR-підрозділів компанії. Краще керівництво з планування, досліджень та оцінки зв’язків з громадськістю” корисна всім, хто зайнятий у сфері зв’язків з громадськістю. Тут є цікаві практичні приклади, що ілюструють діяльність фахівців з різних куточків світу, але головною і, схоже, особливо цінною складовою книги є інтерв’ю з провідними піар-фахівцями. У книзі розглядаються і аналізуються не тільки принципи піар-діяльності, але і психологія оцінки і комунікацій; збір та інтерпретація інформації; структура і процес оцінки; розробка системи оцінки ЗМІ; а також багато іншого.

Читай також:

Сучасні комунікаційні технології в бізнесі»
"Дана книга дозволяє поглянути на роль і значення сучасних інформаційно-комунікаційних технологій з позиції бізнесу. В ній вперше системно і всебічно розглянуті новітні, найбі..."

Більше добра – більше прибутку. Як створити великий бізнес, не забуваючи про соціальної відповідальності»
"Про що ця книга Ця книга – посібник для сучасного підприємця, що бажає створити сильну компанію, від творців бренду натуральної косметики Yes To. Автори – два 29-..."

Facebook-ефект для бізнесу і самопіару. Досвід людини, який зібрав понад 10 мільйонів лайків. Книга-тренінг»
"Це покрокове керівництво з просування в Facebook. Завдяки цій книзі-тренінгу ви зможете зробити вашу сторінку самої відвідуваною. Книга написана практиком, що зібрав понад 10..."

Гаррі Поттер. Чари бренду»
"Чи багато знайдеться людей, ніколи не чули про юного чарівника Гаррі Поттера? Книги, фільми, сувеніри, рекламні компанії, наукові дослідження – ось той магічний ореол, ..."

У рубриці: Книги