Гаррі Поттер. Чари бренду

5-29-2017

Гаррі Поттер. Чари бренду aedb7249e5a04cd308af645fce1a49a1

Чи багато знайдеться людей, ніколи не чули про юного чарівника Гаррі Поттера? Книги, фільми, сувеніри, рекламні компанії, наукові дослідження – ось той магічний ореол, що оточує бренд “Гаррі Поттер”. Історія його зльоту приголомшує. Чим пояснити його нечувану популярність у всіх верств населення незалежно від віку, соціального статусу та інтелектуального розвитку? Мимоволі спадає на думку, що без чаклунства тут не обійшлося … Стівен Браун стверджує: “Гаррі Поттер” – втілення маркетингових технологій, блискуче розкручений бренд. Успіх саги, створеної Джоан Ролінг, почасти пояснюється удачею, але перш за все – виняткової маркетингової інтуїцією. Ви скажете: невже вся справа в нудною тверезої комерції, а не в чудовій силі мистецтва? Не поспішайте з висновками! Стівен Браун, фахівець з маркетингу і фанат Гаррі Поттера, натхненно, дотепно і професійно доведе вам, що сутність брендингу – економічне диво й таємниця.

Книга знайомить читача з чарівницьких світом маркетингу, де збуваються найсміливіші мрії. Вона припаде до душі і шанувальникам чарівного хлопчика, і професіоналам-маркетологам.

Читай також:

Секрети укладання угод»
"Книга забезпечить Вам саме близьке знайомство з передовими і ефективними методами збуту. Американці прозвали її “Біблією №1 для продавців”, вважаючи, що в ній зна..."

Писати легко. Як писати тексти, не чекаючи натхнення»
"Чи доводилося вам коли-небудь сидіти перед порожнім аркушем паперу, болісно очікуючи натхнення? Або вирішувати, як перетворити річний звіт в захоплюючу статтю? А може, ви дос..."

Уроки Ікара»
"У цій книзі все грунтується на одному простому твердженні: наш шлях – бути людиною з великої букви, творити і злітати набагато вище, ніж нас вчили. Ми створили світ, в ..."

Несвідомий брендинг. Використання в маркетингу новітніх досягнень нейробіології»
"Які процеси в мозку змушують нас вибирати конкретний продукт з ряду подібних? Чому одна реклама стає ефективною в усьому світі, а інша, не менш масштабна, не працює? Сучасні ..."

У рубриці: Книги