Гаррі Поттер. Чари бренду

5-29-2017

Гаррі Поттер. Чари бренду aedb7249e5a04cd308af645fce1a49a1

Чи багато знайдеться людей, ніколи не чули про юного чарівника Гаррі Поттера? Книги, фільми, сувеніри, рекламні компанії, наукові дослідження – ось той магічний ореол, що оточує бренд “Гаррі Поттер”. Історія його зльоту приголомшує. Чим пояснити його нечувану популярність у всіх верств населення незалежно від віку, соціального статусу та інтелектуального розвитку? Мимоволі спадає на думку, що без чаклунства тут не обійшлося … Стівен Браун стверджує: “Гаррі Поттер” – втілення маркетингових технологій, блискуче розкручений бренд. Успіх саги, створеної Джоан Ролінг, почасти пояснюється удачею, але перш за все – виняткової маркетингової інтуїцією. Ви скажете: невже вся справа в нудною тверезої комерції, а не в чудовій силі мистецтва? Не поспішайте з висновками! Стівен Браун, фахівець з маркетингу і фанат Гаррі Поттера, натхненно, дотепно і професійно доведе вам, що сутність брендингу – економічне диво й таємниця.

Книга знайомить читача з чарівницьких світом маркетингу, де збуваються найсміливіші мрії. Вона припаде до душі і шанувальникам чарівного хлопчика, і професіоналам-маркетологам.

Читай також:

Антикризовий PR і консалтинг»
"Закрийте вікна, забаррикадируйте двері, вимкніть телефон і телевізор. На вас насувається його величність `чорний піар`. Гранично відверта, жорстка (місцями навіть занадто) кн..."

PR в Інтернеті: Web 1. 0, Web 2. 0, Web 3. 0»
"У книзі дається огляд розвитку PR-комунікацій в Інтернеті від етапу Web 1.0 до етапів Web 2.0 та Web 3.0. Розповідається, як створювати, координувати, коригувати, дослідити з..."

Метод гарбуза. Як стати лідером у своїй ніші без бюджету»
"Отже, про що ця книга – Метод гарбуза. Як стати лідером у своїй ніші без бюджету (рос. Метод тыквы. Как стать лидером в своей нише без бюджета). 80 % стартапів вмирають..."

Нетворкінг для інтровертів»
"Отже, про що ця книга – Нетворкінг для інтровертів (рос. Нетворкинг для интровертов). Проаналізувавши традиційні прийоми нетворкінгу, автор книги прийшла до висновку, щ..."

У рубриці: Книги