Гаррі Поттер. Чари бренду

5-29-2017

Гаррі Поттер. Чари бренду aedb7249e5a04cd308af645fce1a49a1

Чи багато знайдеться людей, ніколи не чули про юного чарівника Гаррі Поттера? Книги, фільми, сувеніри, рекламні компанії, наукові дослідження – ось той магічний ореол, що оточує бренд “Гаррі Поттер”. Історія його зльоту приголомшує. Чим пояснити його нечувану популярність у всіх верств населення незалежно від віку, соціального статусу та інтелектуального розвитку? Мимоволі спадає на думку, що без чаклунства тут не обійшлося … Стівен Браун стверджує: “Гаррі Поттер” – втілення маркетингових технологій, блискуче розкручений бренд. Успіх саги, створеної Джоан Ролінг, почасти пояснюється удачею, але перш за все – виняткової маркетингової інтуїцією. Ви скажете: невже вся справа в нудною тверезої комерції, а не в чудовій силі мистецтва? Не поспішайте з висновками! Стівен Браун, фахівець з маркетингу і фанат Гаррі Поттера, натхненно, дотепно і професійно доведе вам, що сутність брендингу – економічне диво й таємниця.

Книга знайомить читача з чарівницьких світом маркетингу, де збуваються найсміливіші мрії. Вона припаде до душі і шанувальникам чарівного хлопчика, і професіоналам-маркетологам.

Читай також:

Міфологічні архетипи в комунікації»
"Отже, про що ця книга – Міфологічні архетипи в комунікації (рос. Мифологические архетипы в коммуникации). Вашій увазі пропонується книга “Міфологічні архетипи в к..."

Бізнесхак на кожен день»
"Понад 240 прийомів, трюків і технологій, що дозволяють заощадити час, гроші, сили або інші ресурси; зробити щось в бізнесі правильніше, простіше, швидше і економічніше. Автор..."

Більше грошей від вашого бізнесу. Партизанський маркетинг в дії»
"Якщо зростання прибутку вашої компанії сповільнилося, корисно перевірити, чи не втрачаєте ви якихось деталей: адже в маркетингу саме деталі важливіше всього. Звертаючи увагу ..."

Технології маніпуляцій масами. Реклама, маркетинг, PR, GR. Когнітивний підхід. Кишенькова книга політтехнолога»
"XXI століття – це століття різних технологій, причому найбільш затребуваними виявляються конвергентні технології, що включають в себе нано-, біо-, інформаційні та когні..."

У рубриці: Книги