Більше добра – більше прибутку. Як створити великий бізнес, не забуваючи про соціальної відповідальності

5-30-2017

Більше добра – більше прибутку. Як створити великий бізнес, не забуваючи про соціальної відповідальності 2afdc902a8745b32603e380af078a9e4Про що ця книга
Ця книга – посібник для сучасного підприємця, що бажає створити сильну компанію, від творців бренду натуральної косметики Yes To.
Автори – два 29-річних австралійця з дуже різними навичками і знаннями, заснували свою компанію Yes To в 2006 році і виростили її до розмірів великого бізнесу. Yes To Carrots став одним з найбільших брендів натуральної косметики у світі. Лефлера і Кейлиш домоглися цього, дотримуючись суворих принципів ведення бізнесу, вкладаючи частину прибутку в соціальні проекти і не працюючи цілодобово.
Стартовим капіталом для авторів виступала зухвалість і сильна віра в потенціал їхнього продукту. З моменту запуску вони прийняли багато хороших рішень і кілька дуже поганих – і готові поділитися своїми секретами успіху з читачами.
У цій книзі Лефлера і Кейлиш діляться з читачами тим, як:
знайти свою пристрасть і зробити на цьому бізнес;
створювати друзів – а не покупців;
заробляти довіру, постійно доводжу покупцям, що їх інтереси для вас на першому місці;
виділити свій бренд серед конкурентів;
побудувати міцні довірчі відносини зі своїми партнерами по бізнесу;
мислити відповідально і думати не лише про прибуток, але і про благодійність.

Для кого ця книга
Для менеджерів і підприємців – діючих і потенційних.

Цитати з книги

Гра в рулетку
Підприємець завжди трохи грає в рулетку, тому що у нього ніколи не вистачає часу і даних, щоб прийняти повністю поінформоване рішення. Ви повинні спокійно ставитися до того, щоб приймати 80% своїх рішень, спостерігаючи лише 20% від всієї картини.

Робіть неможливе
“Мрійте більше, ніж інші вважають практичним. Ризикуйте більше, ніж іншим здається безпечним. Очікуйте більшого, ніж інші вважають можливим. Проявляйте більше турботи, ніж іншим здається розумним”.

Говард Шульц, засновник Starbucks


Зачаровуйте людей
Якщо вам не вдалося до когось додзвонитися, передзвоніть пізніше. Зачаруйте його помічницю. Домовтеся про зустріч. Прийдіть в офіс. Але тільки не будьте хлопцем за миготливим червоним вогником. Людина, якій не передзвонюють, викликає жалість, так що намагайтеся не опинитися на його місці.

Перший провал
Я був настільки шокований і наляканий, що готовий був розреготатися від безсилля. В одному ящику – дванадцять одиниць продукту. Значить, нам треба було провести не вісімсот штук кожного найменування, а дев’ять тисяч шістсот. Мені довелося дзвонити на завод і пояснювати, що нам треба в дванадцять разів більше продукції, причому бажано до завтрашнього ранку.

Нестандартний підхід
Учасники з’їзду люблять сумки з бавовни, тому що на виставках їм дають гору безкоштовних сувенірів, які треба кудись скласти. Зазвичай ми замовляємо тисячі відмінних бавовняних сумок. Наші сумки місткі, яскраві і оригінальні, так що на другий день виставки з ними хизуються абсолютно все.

Допомагати іншим
Я буквально на все готовий заради своїх дітей. Я знаю, що бездомна мати, безробітний батько і вчитель з нетрів відчувають те ж саме по відношенню до своїх дітей. Це прекрасно, якщо я можу допомогти їм подбати про дітей.

Читай також:

Facebook-ефект для бізнесу і самопіару. Досвід людини, який зібрав понад 10 мільйонів лайків. Книга-тренінг»
"Це покрокове керівництво з просування в Facebook. Завдяки цій книзі-тренінгу ви зможете зробити вашу сторінку самої відвідуваною. Книга написана практиком, що зібрав понад 10..."

Гаррі Поттер. Чари бренду»
"Чи багато знайдеться людей, ніколи не чули про юного чарівника Гаррі Поттера? Книги, фільми, сувеніри, рекламні компанії, наукові дослідження – ось той магічний ореол, ..."

Походження брендів, або Природний відбір у світі бізнесу»
"Як створюються успішні бренди? Як добитися успіху на світовому ринку, якщо він переповнений практично ідентичними продуктами? Як змусити споживача вибрати саме ваш товар? У н..."

Як залучити гостей в ресторан»
"Отже, про що ця книга – Як залучити гостей в ресторан (рос. Как привлечь гостей в ресторан). Про те, як залучити гостей у ресторан, у цій книзі розповідає унікальний та..."

У рубриці: Книги