Креативщики підібрали музику на всі випадки життя
Британське агентство Above & Beyond реалізувало нову рекламну кампанію для музичного сервісу Amazon Music Unlimited. Креативщики вирішили довести, що з 40 мільйонів пісень знайдеться музика для будь-якого моменту вашого життя.
В рамках кампанії вийшли 20-секундні ролики з різними ситуаціями. Собака насолоджується поїздкою в машині, діти об’їдаються морозивом, а кіт скидає речі з полиць. У кожному ролику звучить своя, ідеально підходить до моменту пісня. Руйнівну діяльність кота, наприклад, ілюструє «Anarchy in the U. K.» панк-групи Sex Pistols.
Рекламні ролики, що нагадують забавні короткі відео з YouTube, транслюватимуться в соціальних мережах. В рамках кампанії вийде також реклама на радіо.
За матеріалами http://www.sostav.ru/
Читай також:Кевін Костнер в рекламі швидкісних поїздів TGV»
"Поїзди французьких залізниць SNCF стали їздити ще швидше. Тепер потяг TGV подолає відстань від Парижа до Бордо не за 3 години 15 хвилин, а всього за 2 години 4 хвилини. Але в..."
Balenciaga зняли рекламу на тлі килима»
"Balenciaga опублікував рекламну кампанію колекції осінь-зима 2017, представленої на Паризькому тижні моди в березні. Над нормкор-знімками, що нагадують домашню зйомку на тлі ..."
IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери»
"Ідея зробити з своїх сумок трансформери з’явилася у маркетологів компанії після гучної історії з брендом Balenciaga, випустив дорогу копію синьою сумки Ikea в квітні. Т..."
Кріштіану Роналду знявся в ролі бедуїна в новій рекламі»
"Футболіст Кріштіану Роналду зіграв роль бедуїна в новій рекламі єгипетської компанії, що спеціалізується на виробництві металу Egyptian Steel. Ролик португалець виклав у своє..."