IKEA перетворила FRAKTA в продукт з нескінченними можливостями
Ідея виникла після того, як користувачі заповнили інтернет власними дизайнами продуктів з синьою сумки, натхненні luxury сумкою Balenciaga. Шведський ритейлер об’єднався з Memac Ogilvy & Mather Dubai, щоб нанести лінії з внутрішньої сторони кожної сумки. Керівництво допомагає трансформувати FRAKTA в різні корисні речі – фартух, килимок для пікніка, дощовик, дитячий нагрудник та інші одночасно донести повідомлення бренду про те, що у кожного продукту виробника меблів нескінченні можливості.
Сумки-трансформери були розпродані в перший тиждень, але IKEA запевняє, що незабаром надійде нова партія.
Читай також:PR-фахівці назвали важливі для галузі тренди і навички»
"PR-фахівці відзначають, що сторітеллінг і «слухання» в соціальних мережах – ті тренди, які вплинуть на майбутнє цієї сфери, зазначає нещодавнє & nbsp; дослідження ..."
Креативщики підібрали музику на всі випадки життя»
"Британське агентство Above & Beyond реалізувало нову рекламну кампанію для музичного сервісу Amazon Music Unlimited. Креативщики вирішили довести, що з 40 мільйонів пісен..."
Кевін Костнер в рекламі швидкісних поїздів TGV»
"Поїзди французьких залізниць SNCF стали їздити ще швидше. Тепер потяг TGV подолає відстань від Парижа до Бордо не за 3 години 15 хвилин, а всього за 2 години 4 хвилини. Але в..."
Balenciaga зняли рекламу на тлі килима»
"Balenciaga опублікував рекламну кампанію колекції осінь-зима 2017, представленої на Паризькому тижні моди в березні. Над нормкор-знімками, що нагадують домашню зйомку на тлі ..."