Mcdonald’s і олімпійський комітет припинили співпрацю
“МОК і mcdonald’s оголосила про те, що вони взаємно погодилися завершити партнерство”, – йдеться в заяві МОК.
Керуючий директор телебачення і маркетингових служб МОК Тімо Люмме висловив розуміння у зв’язку з тим, що у швидко мінливому бізнес-ландшафті mcdonald’s прагне зосередитися на різних бізнес-пріоритети.
“З цих причин ми спільно з mcdonald’s вирішили закінчити партнерство”, – сказав Люмме.
Деталі розірвання контракту не розголошуються.
МОК поки не планує шукати заміну партнера в категорії продуктів харчування і буде розглядати цю категорію в більш широкому контексті існуючих програм олімпійського маркетингу.
У МОК запевнили, що мають довгострокові комерційні партнерські відносини, і в поточному сезоні у нього будуть рекордні внески. У МОК діє угода до 2020 року з Bridgestone, до 2024 року – з Panasonic і Toyota, до 2028 року – з Alibaba і до 2032 року – з Omega.
За матеріалами http://biz.nv.ua/
Читай також:Крістен Стюарт асоціює себе з червоним кольором в рекламі Chanel»
"Обличчям рекламної кампанії стала Крістен Стюарт. У ролику актриса демонструє яскравий макіяж, а поки її фарбують, розповідає про те, які емоції в неї викликають представлені..."
Audi кинула виклик компанії Tesla»
"Днями в Берліні з’явився білборд, який явно націлений на стьоб над компанією Tesla і її главою, Ілон Маском, зокрема. Він є черговим доказом того, що маркетологи Audi н..."
Антиреклама «Інтернету речей» від Forsman&Bodenfors»
"Як з’ясувалося в результаті дослідження шведської технологічної компанії Semcon, більше 60% людей зізналися, що сучасні технології дратують їх навіть більше, ніж пробки..."
Nike зняли дебати про Кевіна Дюранте»
"На цей раз спортивний бренд продемонстрував чудеса швидкості з роликом в честь перемоги баскетболіста Кевіна Дюранта. Його неодноразово критикували коментатори та інші спортс..."