Антиреклама «Інтернету речей» від Forsman&Bodenfors
Як з’ясувалося в результаті дослідження шведської технологічної компанії Semcon, більше 60% людей зізналися, що сучасні технології дратують їх навіть більше, ніж пробки або галасливі сусіди, повідомляє Creativity. Так виник цей жартівливий ролик «The Internet of St Song», де під оброблену мелодію «Dem Bones» показаний заплутався у всіляких гаджетах людина.
Мета кампанії – не тільки показати зворотні сторони розвитку цифрових технологій, але й рекламувати свій сервіс, гарячу лінію, запущену для консультацій початківців користувачів.
Анімаційний ролик розроблявся в агентстві Forsman&Bodenfors, і був знятий з використанням паперових фігурок за підтримки південноафриканського лялькаря Хансі Висаги. Всі фігурки були надруковані на 3D-принтері.
За матеріалами https://adindex.ru
Читай також:Nike зняли дебати про Кевіна Дюранте»
"На цей раз спортивний бренд продемонстрував чудеса швидкості з роликом в честь перемоги баскетболіста Кевіна Дюранта. Його неодноразово критикували коментатори та інші спортс..."
THINKMcCANN і «Garage» знають про всі лимони»
"Замутили, значить, пацани стартап. Купили дофіга лимонів (на Бессарабці, можуть собі дозволити), ну а стартап якось не зайшов. І залишилися вони з кисляками один на один. Вив..."
TARYAN і Живий Ocean Film показали новий спосіб життя»
"JACK HOUSE — новий будинок від Taryan Group, де є все для активного і комфортного життя. «Нам хотілося, щоб глядачі відчули атмосферу нового образу життя, який створює TARYAN..."
Українська модель стала обличчям італійської реклами»
"Над створенням рекламної кампанії також працювала українська команда. В маєтку Palazzo Manzoni можна відчути особливу атмосферу, тут знаходиться антикварні меблі, картини і п..."