Маркетингові комунікації та інформаційні ресурси підприємства
Монографія являє собою виклад базових підходів до формування системи прикладних комунікацій. Робота присвячена проблемам інформаційних ресурсів менеджменту і маркетингу підприємства, позначені інформаційні ресурси бізнес-середовища в системі маркетингових комунікацій, проаналізовано етапи формування комунікаційної системи маркетингоориентированного управління підприємством, розглянуто відмінності рекламних стратегій залежно від комунікативних цілей і завдань.
Книга призначена для фахівців у галузі прикладних комунікацій, може бути корисна студентам, які навчаються за програмою “Реклама і зв’язки з громадськістю”.
Читай також:Бізнес в Instagram. Від реєстрації до перших грошей»
"Instagram, з’явившись у жовтні 2010 року, за 5 років має мільйони шанувальників у всьому світі. Ідеальний інструмент для самовираження, Instagram не тільки дозволяє кор..."
Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу»
"Книга “Маркетинг на 100%” була номінована в 2003 році на “Книгу року” (розділ “Ділова література”). У 2003, 2004 і 2005 роках була визнана..."
Інтерв’ю з PR-радником»
"Ця книга – не теоретичні викладки з курсу “Public Relations”, а практичне керівництво. Автор ділиться з читачами своїм багатим досвідом роботи в галузі журн..."
Міфодизайн: комерційні і соціальні міфи»
"Книга присвячена глибокому осмисленню традиційної тематики соціальної міфології в новому оригінальному ракурсі. Соціальний міф є тим середовищем, з якої виникають і в якій іс..."