Маркетинг на 100%. Ремікс. Як стати хорошим менеджером по маркетингу
Книга “Маркетинг на 100%” була номінована в 2003 році на “Книгу року” (розділ “Ділова література”). У 2003, 2004 і 2005 роках була визнана кращою книгою року Гільдією маркетологів.
У 2004 році, згідно зі звітом спільноти E-xecutive.ru, стала єдиною книгою російського автора, що увійшла в топ – 10 книг з маркетингу, і названа кращою книгою в категорії “Маркетинг як технологія”.
Книга рекомендована широкому колу читачів: учням економічних класів середніх шкіл і студентам вищих навчальних закладів, менеджерам і директорам з маркетингу, керівників комерційних служб, керівникам компаній і підприємців.
Для багатьох ваших колег ця книга вже стала настільною.
Інтерв’ю з PR-радником»
"Ця книга – не теоретичні викладки з курсу “Public Relations”, а практичне керівництво. Автор ділиться з читачами своїм багатим досвідом роботи в галузі журн..."
Міфодизайн: комерційні і соціальні міфи»
"Книга присвячена глибокому осмисленню традиційної тематики соціальної міфології в новому оригінальному ракурсі. Соціальний міф є тим середовищем, з якої виникають і в якій іс..."
Маркетингова машина. Менеджер стає директором»
"Ця книга про те, як стати кращим директором по маркетингу. “Маркетингова машина. Менеджер стає директором” – нова, значно доповнена, версія керівництва до д..."
PR фірми: технологія і ефективність»
"Книга містить систематичне розгляд PR фірми (організації, установи) – цілей, технології цієї діяльності, можливості аналізу її ефективності. Вона може бути використана ..."