Компанія Google взялася за рекламу у віртуальній реальності
Advr – це експеримент, покликаний з’ясувати, як відеореклама могла б працювати у віртуальній реальності. Фахівці проекту створили кубоподобный формат, який дозволить запускати відеорекламу в 3D/VR-середовищі. З опису проекту випливає, що розробники не зацікавлені в складних для впровадження моделях. Тому і з’явилася ідея простого куба.
Користувачі зможуть взаємодіяти з кубом, торкаючись його або розглядаючи протягом декількох секунд, після чого з’явиться відеоплеєр для програвання рекламного ролика.
Мета проекту – забезпечити підтримку цієї функціональності в ряді VR-платформ, включаючи Google Daydream, Cardboard і Samsung Gear VR. При цьому Advr – це лише ідея, а не остаточний варіант того, як повинна виглядати і працювати реклама у VR.
Advr вже почав тестувати новий рекламний формат з кількома розробниками VR-ігор. Тепер Google розширює доступ до участі в програмі. Щоб отримати запрошення, потрібно заповнити форму за посиланням.
Google запустив сайт лабораторії Area 120, де можна зареєструватися для участі у програмах раннього доступу.
Читай також:У кожного свій шлях»
"Мережа АЗС UPG: За кожним бізнесом стоїть його душа. Без душі, без філософії не вдасться побудувати щось по-справжньому велике. У цьому відео ми розкриваємо свою душу. Вона &..."
Танцюрист-трансгендер в новій рекламі Nike»
"В підтримку колекції #BeTrue (“Будь справжнім”) бальний танцюрист викладає па з танцю Vogue. Споконвічно придумані гарлемскими трансгендерами в 1960-х, рухи стали..."
Катрін Деньов стала обличчям Louis Vuitton»
"Креативний директор Louis Vuitton Ніколя Жескьер опублікував у своєму инстаграме новий рекламний знімок. На фото — 73-річна Катрін Деньов в обіймах молодого французького акто..."
Пляж в автобусі та вейкбордист на дорозі у фантазії Serviceplan Ukraine»
"Сучасне життя неможливо уявити без соціальних мереж. Це джерело найактуальніших новин і нескінченного спілкування, місце, де завжди можна поділитися тим, що хвилює, і розділи..."