Пляж в автобусі та вейкбордист на дорозі у фантазії Serviceplan Ukraine

6-28-2017

Пляж в автобусі та вейкбордист на дорозі у фантазії Serviceplan Ukraine 17690fba07b6d376b447deed33d59162

Сучасне життя неможливо уявити без соціальних мереж. Це джерело найактуальніших новин і нескінченного спілкування, місце, де завжди можна поділитися тим, що хвилює, і розділити з друзями важливі миті їхнього життя. Serviceplan Ukraine створило для Київстар ролик, у якому соцмережі в буквальному сенсі стають частиною щоденного життя та роблять його яскравішим. А Київстар дозволяє почуватися вільно в просторі безлімітного спілкування без тарифікації трафіку в соцмережах.

У ролику є місце і легкій іронії, і дрібці романтики. Бо з Київстар онлайн-спілкування стає такою органічною частиною життя, що на секунду можна й забути закони фізичної реальності. Це виклик, який кидає нам світ без обмежень, альо в цьому і полягає його найбільша привабливість.

Kyivstar
Acting Marketing Director — Павло Даніман
Head of Marketing Communications Department — Юрій Чорненький
Brand Manager — Ганна Чикалова

Serviceplan
Creative Director — Ігор Клименко
Creative Group Head — Василь Танасійчук
Creator — Володимир Денис
Art Director — Ілля Лазоркін
Account Director — Леся Заводна
Account Manager — Марина Санкович

Family Production:
Director — Тім Штофель
DOP — Йоахім Берк
Executive Producer — Анастасія Буковська
Producer — Ілля Турчанік
Line Producer — Усик Максим

 
Postproduction & Sound — Terminal FX

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Tabasco створили “чарівну” кредитну карту для Альфа-Банку Україна»
"Взяли клієнта, кредитую карту, режисера і знімальний майданчик. Всього по одному. Ретельно змішали і, слідуючи інструкціям креативної групи, отримали суміш з можливостей. Діл..."

Пихатий кіт Альберт став героєм реклами Honda»
"Кіт Альберт відомий в інтернеті як «Пихатий», і є справжньою зіркою соцмереж. На його сторінки в Instagram і Facebook підписано сотні тисяч людей. Альберта назвали в честь Ей..."

Агентство Vertigo пропонує поглянути на світ очима дитини»
"Вона спрямована на інформування споживачів про високі стандарти якості та безпеки продукції, що випускається на Одеському заводі дитячого харчування. В основі кампанії лежить..."

Компанія Calvin Klein для реклами парфумів використала фото 18-річної Кейт Мосс»
"Нову рекламну кампанію не знімали, замість цього Раф Сімонс використав архівні неопубліковані знімки 1993 року. Їх зробив молодий Маріо Сорренто, який на той момент був бойфр..."

У рубриці: Новини