IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери

5-22-2017

IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери 3ceb447d2e0e4a0c459bd500742f8996
Ідея зробити з своїх сумок трансформери з’явилася у маркетологів компанії після гучної історії з брендом Balenciaga, випустив дорогу копію синьою сумки Ikea в квітні. Тоді рітейлер відреагував оперативно і дотепно, натякнувши в жартівливій рекламі, що люксові сумки Balenciaga – підробка. Обопільний тролінг відомих брендів викликав чимало відгуків у мережі, зокрема, креативщики і дизайнери всіх країн почали вправлятися у винаході всіляких корисних речей, які можна зробити з практичною сумки Frakta.

Тепер IKEA випустила Frakta Collection – партію сумок, на зворотному боці яких нанесені лінії, за якими можна зробити надрізи і перетворити Frakta в іншу, не менш потрібну річ, наприклад, фартух, дощовик, і так далі. Колекція надійшла в продаж, була швидко розпродана, і тепер покупці чекають обіцяні брендом нові надходження.

Кампанія розроблена в агентстві Memac Ogilvy & Mather Dubai.

IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери 7b0e94168966d772c3f885e8fc2420d6

IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери d95c664a2ca219e43b8e6c66bcbc4280

IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери 22607b5afefe5d15a3013663a5c85828

IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери 0ab1f1dddea81d6f3ca6b2cd102b7d65

IKEA перетворила свої знамениті сині сумки в трансформери 1f8e0d6c2c48684cb8ca87ab743ac7af

За матеріалами https://adindex.ru

Читай також:

Кріштіану Роналду знявся в ролі бедуїна в новій рекламі»
"Футболіст Кріштіану Роналду зіграв роль бедуїна в новій рекламі єгипетської компанії, що спеціалізується на виробництві металу Egyptian Steel. Ролик португалець виклав у своє..."

Asics допоможе підібрати взуття з допомогою реклами»
"Якщо раніше правильний аналіз стопи робили тільки в спеціальних салонах, то тепер це може зробити будь-який з допомогою дуже простої технології: принт з рекламою Asics зробле..."

Уоррен Баффет з’явився на упаковках Coca-Cola»
"Особою нового для країни вишневого смаку напою став не спортсмен, не співак і не актор, а 86-річний американець Уоррен Баффет — найбільший і найвідоміший у світі інвестор. Уо..."

Джеймс Франко став обличчям бренду Coach»
"Очікується, що парфумерна новинка з’явиться у продажу восени. «Він гарний, є трохи небезпеки, він задумливий і людина, енергійна та продуктивна», — так відгукнувся про ..."

У рубриці: Новини