Гіпнотичні рекламні тексти: Як спокушати і переконувати клієнтів одними словами

6-17-2017

Гіпнотичні рекламні тексти: Як спокушати і переконувати клієнтів одними словами b044a58c76b7f2a3588b8850039a7f52

Книги Джо Вітале розходяться мільйонними тиражами. Як ви думаєте, чому? Повинно бути, автор вміє переконувати людей і впливати на них, буквально зачаровуючи, гіпнотизуючи їх мистецтвом слова. Кар’єра письменника Джо Вітале починалася з написання рекламних текстів, тому автор зі знанням справи пропонує чітку і послідовну методику написання текстів, так зване гіпнотичний лист. Використовуючи гіпнотичний стиль, можна написати рекламне оголошення, яке чарівним чином вплине на свідомість споживача, і він неодмінно зробить те, що вам від нього потрібно. Ефективність своєї методики автор підкріплює прикладами з життя відомих копірайтерів і письменників.

Книга буде цікава в першу чергу маркетологам, рекламістам, копірайтерам, PR-менеджерам, а також усім, хто хоче за допомогою текстів навчитися переконувати інших.

Читай також:

Кристалізація громадської думки»
"Книга Едварда Бернейса “Кристалізація громадської думки” – перша і вже стала класичною робота, присвячена PR як самостійної дисципліни. Написана в 1923 році..."

Анатомія рекламних оголошень. Як створювати тексти, що продають»
"Запропонувати хорошу ідею нелегко, але можна. Набагато важче запропонувати затребувану і своєчасну ідею. А втілити ідею в реальному житті інтелектуальної і вишуканій формі ск..."

Інфографіка. Світ, яким ви ніколи не бачили його раніше»
"Якщо вам хочеться поглянути на світ по-новому, то тепер у вас є чудова можливість зробити це. У книзі зібрані цікаві дані зі всього світу на різні теми – найдорожчі вес..."

Ідеї на мільйон доларів від Брюса Бартона – засновника найбільшого світового рекламного агентства BBDO»
"У 30-х роках минулого століття ім’я Брюса Бартона – фантастично успішного рекламіста з Америки – було у всіх на слуху. Багато рекламістів сьогодення називаю..."

У рубриці: Книги