Час діяти. Як зробити світ кращим, використовуючи силу соціальних медіа
Саймон Мэйнуоринг, експерт в області соціальних медіа, пропонує компаніям принципово новий підхід до ведення бізнесу. У своїй книзі він пояснює, як спираючись на могутність соціальних медіа, компанії можуть поєднати в своїй діяльності природне прагнення до прибутку і турботу про благополуччя суспільства і планети. І не на шкоду іншому.
На прикладах з практики найбільших компаній, таких як P&G, Wal-Mart, Starbucks, Pepsi, Unilever, Мэйнуоринг показує переваги соціально відповідального маркетингу.
Ця книга визнана авторитетним виданням Strategy + Business найкращою книгою з маркетингу 2011 року.
Читай також:Маркетинг від А до Я: 80 концепцій, які повинен знати кожен менеджер»
"Ця книга всесвітньо відомого фахівця в області маркетингу Філіпа Котлера стала настільною для мільйонів керівників і спеціалістів з маркетингу. В ній у стислій та зрозумілій ..."
Правила Джобса. Універсальні принципи успіху від засновника Apple»
"Це книга про те, як генію інновацій Стіву Джобсу вдалося стати прикладом для наслідування і об’єктом заздрості бізнесменів усього світу. Джобс входив на насичені ринки ..."
Гіпнотичні рекламні тексти: Як спокушати і переконувати клієнтів одними словами»
"Книги Джо Вітале розходяться мільйонними тиражами. Як ви думаєте, чому? Повинно бути, автор вміє переконувати людей і впливати на них, буквально зачаровуючи, гіпнотизуючи їх ..."
Кристалізація громадської думки»
"Книга Едварда Бернейса “Кристалізація громадської думки” – перша і вже стала класичною робота, присвячена PR як самостійної дисципліни. Написана в 1923 році..."