Брокерський холдинг закликав вливатися в ряди багатіїв
Вона закликає не завидуючи багатіям, а самим стає багатим з E-Trade.
В рамках кампанії випущені ролики, які демонструють повсякденне життя забезпечених людей: літак першого класу з привітними стюардесами, вечірки на яхті з гарними дівчатами.
Деякі ситуації викликають чимале роздратування простих обивателів. Наприклад, яхта збиває багатія серферів: «Цей багач був самим недолугим в класі, але дізнався про E-Trade», – йдеться у фіналі.
Відео «Не гнівайся» розповідає історію молодої людини, яка мріє про багатство. Він уявляє собі життя магната як ланцюг абсурдних розваг – гра в гольф у середньовічних костюмах, доставка піци вертольотом, купання в басейні в одязі, бійка тортами в тронному залі… Він хоче бути багатим, але бос ставиться до нього зневажливо, тоді молода людина вирішує все змінити і завантажує сайт E-Trade.
В кінці кожного ролика E-Trade повідомляє, що тепер у кожного з’явилася можливість влитися в їх ряди.
За матеріалами http://www.sostav.ru
Читай також:PR-волонтерство: Gres Todorchuk PR шукає соціальні проекти, яким потрібна допомога»
"Агентство згідно попрацювати 2 тижні безкоштовно, щоб потримати невеликі проекти, які не можуть дозволити собі найняти агентство. Піарники простягають руку допомоги будь-яког..."
Mondelez випустить Oreo зі смаком єдинорога»
"Акція під назвою #MyOreoCreation почалася в травні, і бренд розповідає про найбільш яскравих варіантах, запропонованих любителями печива, пише AdWeek. Так, гурмани запропонув..."
Jacobs та Havas Engage витворили ЩОСЬ під час Євробачення»
"Надихнувшись музикою та аромоксамитом, ми вирішили запросити на каву гостей не тільки душевно, але й мелодійно: так, як це може зробити Jacobs. Для цього ми згадали про чудов..."
Red Bull представив короткометражку про ходіння по стропі»
"Головний герой відео Террі Экомб (Terry Acomb) — один з піонерів слэклайна в Північній Америці — розповідає про те, що надихає його навчати новачків, і про сутність молодого ..."