Британський банк найняв 11-річних влогерів для реклами своїх послуг

7-23-2017

Британський банк найняв 11 річних влогерів для реклами своїх послуг 253d8d733952553b9abfb2ed9dc5947a
Британський банк Halifax, що входить до групи Lloyds Banking Group, запустив орієнтовану на дітей і підлітків 11-15-річного віку кампанію на YouTube, щоб показати, що починати серйозно замислюватися про фінансові питаннях треба як можна раніше, розповідає The Drum.

Для кампанії Teen Money банк найняв тріо підлітків, активних на YouTube – Ambi, Evie і Oscar, які в коротких роликах розкажуть, як вони регулюють свої заощадження і витрати, а також опишуть основи фінансової онлайн-безпеки.

Рішення про створення подібної реклами виникло після вивчення активності дітей і підлітків у соцмережах – з’ясувалося, що в Facebook, Instagram і YouTube вони заходять в середньому 26 разів в день.

Окрім серії «підліткових» відео, створено окремий ролик і для батьків, спонукає їх замислитись про фінансової грамотності та безпеку своїх дітей.

Кампанія розроблена в контент-агентстві Adjust Your Set, креативний директор якого Дуг Хуркомб вважає рішення банку далекоглядним і сподівається, що вибраний канал допоможе фінансової організації досягти охоплення підліткової аудиторії, мало реагує на інші рекламні формати.

Читай також:

Adidas представив нову виїзну форму для ФК «Динамо» Київ»
"Особливість нової екіпіровки полягає в дизайні футболки з V-подібним вирізом, в структуру якої доданий новий візерунок – симетричні ромби. На формі розміщений логотип і..."

Календар Pirelli-2018: на цей раз темношкірі»
"Мотивом для створення календаря Pirelli-2018 стали казкові епізоди «Аліси в країні чудес». На цей раз фотографа Тіма Уолкера надихнули оригінальні ілюстрації до твору Люиса К..."

Китайці порівняли жінок з уживаними автомобілями Audi»
"Китайські креативщики в рекламі сайту б/у автомобілів Audi порівняли жінку з старим авто, чим викликали бурхливу реакцію користувачів і шквал звинувачень у сексизмі. Дія роли..."

Реклама Hyundai стала хітом на YouTube»
"Сюжет нового ролика Hyundai з рекламою моделі класу люкс Genesis G90 простий – водій змушений перевозити даму з собачкою, яка постійно намагається зіпсувати машину. Але..."

У рубриці: Новини