Китайці порівняли жінок з уживаними автомобілями Audi

7-22-2017

Китайці порівняли жінок з уживаними автомобілями Audi 895bee51b316f21342f0ca2714893b8c
Китайські креативщики в рекламі сайту б/у автомобілів Audi порівняли жінку з старим авто, чим викликали бурхливу реакцію користувачів і шквал звинувачень у сексизмі.

Дія ролика відбувається на весіллі. Раптово церемонія переривається, і майбутня свекруха починає оглядати наречену. У підсумку вона схвалює вибір сина, але раптово залишає презирливий погляд на грудях дівчини. Після цього в кадрі з’являється Audi Q5 минулого покоління з написом: “Важливе рішення має бути зважено”. Голос диктора повідомляє, що тепер автомобілі Audi можна купити в старому вигляді і самостійно оглянути перед придбанням.

У користувачів соцмереж ролик викликав неоднозначну реакцію. Деякі назвали його сексистським і огидним, інші просять у автовиробника вибачень за порівняння жінок з б/у автомобілями. Інші ж повідомили, що ця реклама описує реальну ситуацію, яка існує в китайських сім’ях. Так само користувачі цікавилися: «Цікаво, чи покаже Audi цей шовинистский ролик в Європі або в США?»

Незабаром канал USA Today повідомив, що компанія Audi принесла вибачення за сексистську рекламу, трансльовану в Китаї. Представники концерну підкреслили, що реклама насправді не відображає цінності, які підтримує їх компанія.

Питання сексизму в рекламі гостро обговорюється серед креативщиків у всьому світі. Наприклад, у Великобританії пропонують заборонити рекламу, в якій присутні стереотипи про гендерні відмінності.

За матеріалами http://www.sostav.ru/

Читай також:

Реклама Hyundai стала хітом на YouTube»
"Сюжет нового ролика Hyundai з рекламою моделі класу люкс Genesis G90 простий – водій змушений перевозити даму з собачкою, яка постійно намагається зіпсувати машину. Але..."

Нові талони на пальне від АЗК KLO»
"Мікротекст, люмінесцентна фарба, металізовані полоси, водяні знаки, елементи дизайну, що імітують гравюру та ірисний друк, індивідуальні номери…   Отже, нові талон..."

Чиказький музей природної історії залучає перехожих до власної PR-кампанії»
"Незабаром експонати Чиказького музею природної історії імені Філда розкажуть власні історії голосами жителів міста завдяки ініціативі від Leo Burnett. Агентство написало близ..."

EasyJet вже перетворює літаки в літаючі дитячі бібліотеки»
"У EasyJet прийняли рішення організувати кампанію після ознайомлення з результатами нового дослідження, згідно з яким кількість дітей, які читають книги крім шкільної програми..."

У рубриці: Новини