Бразильська реклама про дорослих дітей, що не вміють жити самостійно

5-6-2017

Бразильська реклама про дорослих дітей, що не вміють жити самостійно 90f18c195ad6d4fe594cefabb6bfddd4
Найбільший в Бразилії портал нерухомості Zap звернувся до батьків, чиї діти належать до так званого покоління «Кенгуру» – тобто не пристосовані до самостійного життя і відмовляються покидати рідний дім. Як з’ясувалося, така особливість притаманна дітям-миллениалам і почасти більш старшому поколінню – вони прекрасно розбираються в сучасних технологіях, але часто не в змозі приготувати собі їжу, випрати одяг або розрахувати свої витрати. Всі ці виснажливі обов’язки доводиться виконувати за них батькам.

За даними IBGE (Brazilian Institute of Geography and Statistics), число дорослих дітей, які продовжують залишатися в батьківському домі або повертаються туди після спроб жити окремо, збільшилася на 25,3% у 2015 році. При цьому дослідження показують, що це не пов’язано з безробіттям.
Агентство FCB Brasil створило три книги для різних груп молодих людей, які продовжують жити з батьками: очікують вступу в шлюб, вічних студентів і просто не розуміють, як піклуватися про себе. Написані Марианой Карвалью керівництва пропонують практичні поради: наприклад, поради по домашньому господарству, прості рецепти та інформацію про те, як оплачувати свої рахунки, причому все це подано не в менторським стилі, а з посмішкою. Книги можна замовити в друкованому варіанті або завантажити безкоштовно електронні версії на сайті проекту.

У рекламному ролику кампанії використані оброблені з великим гумором відомі твори живопису з музею Метрополітен.

За матеріалами https://adindex.ru/

Читай також:

Віртуальний друг для дітей, чиї батьки на війні»
"Агентство WeBelievers проектує для соціальної організації Vidax Center віртуального друга на основі штучного інтелекту, який буде допомагати таким дітям і походити на цього ч..."

Соланж і Снуп Догг розповіли про роль джинсів levi’s 501 в сучасній культурі»
"Levi’s представила документальний фільм про те, як джинси levi’s 501 пов’язані c музичною культурою. У зйомках взяли участь Соланж Ноулз, Снуп Догг, стиліст..."

Кендалл Дженнер в яскравій рекламі нижньої білизни»
"На цей раз Кендалл стала обличчям нової колекції бренду La Perla. Автором концепції зйомки виступила креативний директор бренду Джулія Хаарт. На знімках, які вже поширилися п..."

Свідки останнього тижня до зарплати в рекламі OTP Bank»
"Ви напевно помічали таких людей. Які раптом різко змінюються: стають відлюдниками, відмовляються від звичного способу життя, немов потрапили в секту. Напевно помічали, тому щ..."

У рубриці: Новини