Свідки останнього тижня до зарплати в рекламі OTP Bank

5-1-2017

Свідки останнього тижня до зарплати в рекламі OTP Bank 601bd2f2ac81d4d6403b5a992647b63b
Ви напевно помічали таких людей. Які раптом різко змінюються: стають відлюдниками, відмовляються від звичного способу життя, немов потрапили в секту. Напевно помічали, тому що часто ці люди – ми самі.

Бренд-команда OTP Bank і рекламне агентство Cafe Reklam у співпраці з THINKMcCANN розповіли про те, як не стати свідком останнього тижня до зарплати.

video

Клієнт: OTP Bank

Член Правління OTP Bank: Володимир Мудрий
Начальник сектору маркетингу OTP Bank: Наталія Сличук
Фахівець з маркетингових комунікацій: Христина Цвік

Агентство: THINKMcCANN

Креативний директор: Євген Камінський
Арт-директор: Вікторія Никоненко
Молодший арт-директор: Мар’ян Шум
Керівник креативної групи: Віктор Висоцький
Груп еккаунт-директор: Ольга Рожанковская
Еккаунт-менеджер: Юлія Гуренко
Керівник департаменту по ТБ-виробництву: Юрій Склярук

PRODUCTION – ПРОНТО ФІЛЬМ:

Режисер: Гліб Орлов
Оператор: Туомо Віртанен
2-й режисер: Гриць
Художник: Оля Злобіна
Стиліст: Леся Ютіна
Монтаж: Сергій Вільчинський
Колорист: Марина Ткаченко
Композитор: Олексій Омельчук
Виконавчий продюсер: Максим Асадчий
Лінійний продюсер: Олексій Слобідський
Асистент продюсера: Катерина Виноградова

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Кілька книг за Одесу»
"Прагнучи відтворити у своїх житлових будинках натуральну грецьку естетику, девелопери прийшли до мудрого рішення — що тільки oldschool’ва добротна книга понесе на собі ..."

Київстар досліджував, як українці кажуть про кохання»
"Київстар, спільно з аналітичною компанією InMind, напередодні Дня Святого Валентина провів онлайн-опитування і дізнався, часто українці говорять про любов. Згідно з даними до..."

Чиказький музей природної історії залучає перехожих до власної PR-кампанії»
"Незабаром експонати Чиказького музею природної історії імені Філда розкажуть власні історії голосами жителів міста завдяки ініціативі від Leo Burnett. Агентство написало близ..."

EasyJet вже перетворює літаки в літаючі дитячі бібліотеки»
"У EasyJet прийняли рішення організувати кампанію після ознайомлення з результатами нового дослідження, згідно з яким кількість дітей, які читають книги крім шкільної програми..."

У рубриці: Новини