Зламані життя за зниженими цінами у новій кампанії Serviceplan і FFRE

4-13-2019

Зламані життя за зниженими цінами у новій кампанії Serviceplan і FFRE 76a8a90ee2549a299414c3a5f36e8842

У всьому світі близько 50 мільйонів чоловік страждають епілепсією, одним з найбільш поширених неврологічних захворювань. Причому, близько 70% випадків епілепсія піддається лікуванню, однак, громадськість вкрай мало обізнана про це захворювання.

В рамках кампанії, FFRE на 3 дні відкрив у Парижі фальшивий магазин з продажу речей, які належали людям з епілепсією. Щоб найбільш яскраво проілюструвати проблеми, з якими щодня стикаються ці люди, офіційно було заявлено, що магазин продає вживані речі за зниженою ціною».

Більше 40-ка відвідали магазин покупців з подивом виявляли, що всі речі були розбиті або пошкоджені попередніми власниками під час епілептичного нападу. Потім від консультанта потенційні покупці дізнавалися історії про те, в результаті чого був пошкоджений предмет.

Кампанія була розроблена з метою залучення уваги громадськості і системи охорони здоров’я до епілепсії. Відвідали магазин покупці стали «зірками» відео, знятого за допомогою прихованої камери, що основою онлайн-кампанії FFRE «Cash Epilepsie. Зламані життя за зниженими цінами».

За матеріалами прес-релізу

Читай також:

Airbnb пропонує провести ніч з Моною Лізою»
"Той, хто зареєструється у конкурсі і потім виявиться щасливим переможцем, отримає особисту екскурсію по абсолютно порожньому Лувру, випити аперитив перед самою Моною Лізою і ..."

У Колонній залі КМДА відбувся сеанс «Музикотерапії» для дітей з аутизмом»
"5 квітня композитор та піаніст Євген Хмара провів спеціальний концерт «Музика, що зцілює» у супроводі квартету “Black Tie”. Захід відбувся у межах марафону Autism Friendly Sp..."

Огляд PR-ринку України: скасування PR-функції і зниження рівня кваліфікації»
"Наприкінці 2018 — початку 2019 року PR-агентство «Михайлов і Партнери. Україна» спільно з сервісом LOOQME провели дослідження PR-ринку України. Проект реалізований в рамках р..."

Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році»
"Дослідження назвало топ-3 тренда в PR у 2019 році. Дослідження JOTW Communications вивчило поточні та нові тренди в PR в 2019 році. Нижче кілька висновків: 1. Сторітеллінг, а..."

У рубриці: Новини